ניהול ושיווק שירותים

מוסד לימוד
מקצוע
מילות מפתח
שנת הגשה 2008

תקציר העבודה

 תקציר מנהלים עבודה זו עוסקת בחברת 012 סמייל תקשורת בע"מ כארגון שירות .שיווק השירותים צפוי לספק במידה הולכת וגוברת את הבסיס ליתרון תחרותי בשנים הבאות.
הפרק הראשון יוקדש להצגת הארגון וקווי מוצריו המוצעים למגזר העסקי ולמגזר הפרטי.
בפרק השני אבצע סקירה ספרותית בנושא שיווק שירותים.
בפרק השלישי אערוך ניתוח תיאורטי של השלכות התופעה של שיווק שירותים והאסטרטגיה השיווקית תוך התייחסות למפה האסטרטגית והשלכת הנושא על הארגון.
בפרק הרביעי אבצע ניתוח של הארגון על פי מודלים שונים והשלכת הנושא על הארגון.
בפרק החמישי יוצגו המלצות לשיפור השירות בחברת 012
סמייל תקשורת בע"מ על מנת לשמר את הלקוחות וליצור נאמנותם לאורך זמן וביצוע רכישות חוזרות.
תוכן עניינים
נושא עמוד תקציר
3 מבוא- הצגת הארגון
4 -5
שיווק שירותים – סקירה ספרותית
6 -8
מודל סולם הציפיות של הלקוח 9
מודל איזור הסובלנות
1 0 מודל איכות השירות
1 1
מודל הפערים
1 2
סיכום והמלצות
1 3
ביבליוגרפיה
1 4