פרו-סמינריון בניהול הפרסום

מוסד לימוד
סוג העבודה
מקצוע
מילות מפתח
שנת הגשה 2008
מספר מקורות 7

תקציר העבודה

עבודה  פרה  סמינריונית נושא: השימוש בדובר מסוג "ידוען"    בפרסום מוצרי מעורבות נמוכה עולם הפרסום בעידן במודרני של שנות האלפיים הפך לזירה עמוסת צבעים, מוצרים, צורות וגירויים נוספים.
אופן העברת המסר השתנתה רבות החל במאה ה-19 ועד היום.
)Choi, Lee& Kim 2005( עולם התקשורת משתמש בדרכים מגוונות להעברת מסר פרסומי, וזאת המטרה לחשוף להשפיע ולהניע לקניה לקידום מטרותיה של הפירמה. ישנם סוגי מדיה שונים להעברת מסר (טלויזיה, אינטרנט, עיתונות כתובה, רדיו ופרסום חוצות ועוד) החלטת המדיה היא תוכנית הקובעת את ערוצי הפרסום המתאימים ביותר למסע הפרסום הנבחר.
כלומר, לוחות זמנים ועלויות הנמדדים על ידי המושגים: השגה ותכיפות. וכמו כן יצירת תמהיל מדיה יעיל.
ולכל אחת מהשיטות רמת חשיפה ואיכות חשיפה שונה המותאמת לרמת מעורבות המוצר.
כמו כן קיימות אסטרטגיות שונות להעברת מסר פרסומי.
הרעיון המרכזי של מסע הפרסום, המרכיבים היצירתיים הנותנים לו אחידות, שלמות וצבע.
עבודה זו תעסוק בהחלטה הפירמה להעסיק סלבריטאי כדובר, וכיצד החלטה זו נוגעת לאהדתו של קהל היעד לידוען וכתוצאה מכך תושפע אהדתו למוצר ולפירמה. כמו כן, יבחן הקשר בין סוג המעורבות של המוצר לבין נכונות בחירת הדובר המפרסם, "הסלבריטאי".
תוכן עניינים:
עמוד:
מבוא

3
הגדרת הבעיה המחקרית –
4
השערת המחקר –
4
סקירת ספרות –
4
רקע תיאורטי של הנושא- ממצאי המאמרים –
5
בניית המותג על הילת הדובר המפורסם –
6
מעורבות הצרכן במוצרמותג –
7
השפעת זיהוי הסלבריטאי על הליך הזכירה –
8
דיון –
9
המלצות למחקרים עתידיים בנושא –
10 רשימה ביבליוגרפית –
11