המדיה הפרסומית באינטרנט עבודה קיבלה

מוסד לימוד
מקצוע
מילות מפתח
ציון 85
שנת הגשה 2009
מספר מקורות 4

תקציר העבודה

מבוא
הבעיה המחקרית נושא העבודה שאותו בחרתי להציג בעבודתי הוא "המדיה הפרסומית באינטרנט".
שאלת המחקר: כיצד נוהגים אנשים הנחשפים לפרסומות באינטרנט?
משתנה תלוי: הגולשים באינטרנט – יתעלמו, יתייחסו. משתנה בלתי תלוי: הפרסום באינטרנט.
השערת המחקר פרסום באינטרנט נועד להביא את המסר הפרסומי אל הגולשים הרלוונטיים ביותר, לגרום להם להכיר את המותג, ולהביא את אותם גולשים אל אתר האינטרנט שלך בכדי לקבל מידע נוסף או בכדי לרכוש מוצר או שירות הנמכרים באתר. פרסום במנועי חיפוש תופס את הלקוח הפוטנציאלי בדיוק ברגע שהוא מתעניין במוצר. שיטות וגישות המחקר שיטת המחקר שבה אציג את עבודתי הינה סקירה ספרותית אשר תתבסס על ארבעה מאמרים שאותם אציג.
שאלת המחקר כפי שהצגתי היא כיצד נוהגים אנשים הנחשפים לפרסומות באינטרנט?
על פי מאמר "Why do people avoid advertising on the Internet?" Winter 2004 – אנשים הנחשפים לפרסומות הקופצות באתרים שבהם גולשים נוהגים להתעלם מהבאנרים הקופצים בעיניהם, הם טוענים כי המודעות הפרסום גורמות להם להסיח את דעתם מהגלישה באינטרנט, גורם להם לחדירה לפרטיות.
ניתוח הפרסומות מהוות חלק בלתי נפרד מחיינו, פרסומות נועדו להשפיע על התנהגותם של צרכנים ולהניע אותם לקנית המוצרים.  כשאנו נחשפים להרבה פרסומות הרבה פעמים גורם לנו להתעלם מהן במיוחד כשאנו גולשים באתרים באינטרנט ונחשפים לכמות רבה של פרסומות דבר זה גורם לגולשים להירתע מהן.
בעבודתי זו אנסה לבחון את השפעת הפרסום באינטרנט, כיצד הפרסום באינטרנט משפיע על הגולש, מדוע הגולשים נמנעים מהפרסום באינטרנט?
סיכום על פי הממצאים במאמרים ניתן לראות כי רוב האנשים הגולשים מאינטרנט יתעלמו מהפרסומות הקופצות לעין, וזה קורה ממספר סיבות, הפרסומות הקופצות מעצבנות, מפריעות בעין, גולשים שנחשפו לפרסומות התאכזבו בסופו של דבר מהמוצר אותו פרסמו, לא מצאו עניין בפרסומת, בעבר נחשפו לפרסומות שלא השביעו את רצונם, חוסר זמן להתעמק בפרסומת, הפרסומת לא הופיעה במקום הנכון בזמן הנכון, כלומר אין קשר בין הפרסומת לאתר בו הם גולשים.
תוכן עניינים

1 .       מבוא       -. 3
1 .1.1           הבעיה המחקרית – 3
1 .1.2            השערת המחקר – 3
1 .1.3            שיטות וגישות המחקר –. 4
2 .       ניתוח       -. 4
2 .1         סיכום -… 8
2 .2          רשימה ביבליוגרפית … 9