עיצוב שיווק שירותים- ניתוח הצלחה שיווקית בחברת פלאפון
מקצוע | מנהל עסקים וניהול |
מילות מפתח | Total service offering, מודל 4'Q, מודלים של איכות בשירות, מימד הזמן, מימד חיצוני, מימד פנימי, מיצוב, עיצוב שיווק שירותים, פרדיגמת היחסים בשיווק, פרדיגמת העסקאות |
שנת הגשה | 2009 |
מספר מילים | 2920 |
מספר מקורות | 7 |
תקציר העבודה
העבודה עוסקת בניתוח הצלחה שיווקית בחברת פלאפון על פי מקרה מבחן המתייחס למשבר בשנת
2 001.
הנושאים העיקריים בעבודה הם:
מצב החברה מיצוב החברה במרחב התחרותי- מימד חיצוני, מימד פנימי, מימד הזמן.
תפיסת הערך המצוי והרצוי- פרדיגמת היחסים ופרדיגמת העסקאות. הצעה לפרספקטיבה אסטרטגית חדשה- 'Total service offering , מודלים של איכות בשירות. מודל ה 4Q’S להצעת השירות המחרה תקשורת שיווקית מקורות לרווחיות שרשרת הערך תפקידי השיווק תרבות ארגונית ותהליכים ארגוניים ביבליוגרפיה
1 . Gronroos, C., (2007).
Service Management and marketing, London: John Wiley and Sons.
2 . Zeithaml, V., & Bitner, J., (2003). Services Marketing, Boston: McGraw Hill International Division. (
3 . Gabbott, M.
& Hogg, G. (Eds), (1997). Contemporary services marketing management – a reader, Dryden Press
4 . Lovelock, C.(2007). Services Marketing, New Jersey: Prentice Hall (658.8 LOV) 5. Mudie, P. & Cottam, A. (1999) The Management and Marketing of Services 2nd Ed. Butterworth Heinemann
6 . Haksever, C., Render, B. & Russell, R. (2000). Service Operations Management, Allyn & Bacon 7. Kotler, P. (2009). Marketing Management. New Jersey: Prentice Hall