הטלוויזיה כגוף חינוכי ולימודי - סקירה ספרותית מורחבת

סוג העבודה
מקצוע
מילות מפתח , , , , , , ,
שנת הגשה 2009
מספר מילים 3583

תקציר העבודה

הטלוויזיה כגוף חינוכי ולימודי – סקירה ספרותית מורחבת עבודה סמינריונית אוקטובר 2009
תוכן העניינים
מבוא
הטלוויזיה בחיי הילדים מהי הטלוויזיה החינוכית טלוויזיה והישגים בלימודים צפייה בטלוויזיה והעשרת אוצר המילים הקניית מיומנויות חברתיות ע"י הטלוויזיה הטלוויזיה כמחנכת להתנהגות אלימה מהן התכניות המשפיעות על ילדים למידה מהטלוויזיה החינוכית – מודל תיאורטי רחוב סומסום סיכום ביבליוגרפיה מבוא
עבודה זאת עוסקת בתפקידה של הטלוויזיה כמדיום חינוכי. העבודה סוקרת את התפתחות תכניות הטלוויזיה החינוכית , מצביעה על יתרונות וחסרונות הטלוויזיה כמדיום חינוכי ומציגה תועלות אפשריות של הטלוויזיה כסוכנת חיברות ( סוציאליזציה ) חשובה. יחד עם זאת, העבודה מצביעה על הסכנה העיקרית שבחשיפה של ילדים לטלוויזיה – חשיפה לתכנים אלימים.