ניהול הפרסום

מוסד לימוד
סוג העבודה
מספר ממ"ן 14
מקצוע
מילות מפתח
שנת הגשה 2010
מספר מילים 1167

תקציר העבודה

ממן
1 4
שאלה
1 אסטרטגית המסר בה נוקטים במודעה היא: אסטרטגיה של פניה שכלית /מכירה חזקה.
מכירה חזקה /פניה שכלית:  זאת אסטרטגיה הפונה אל הקוגניציה של האדם היא פונה אל השכל וההיגיון הבריא של הפרט. הפניה היא בעלת אינפורמציה רבה ומלאת עובדות לגבי אותו המוצר.
כמו כן מוצרים אלו היו לרוב מוצרם בעלי מעורבות קניה גבוהה.
דרכי הטיעון  בפניה שכלית הם :
א) מסר ישיר, מספק בהירה ופשוטה ללא התחכמויות. מסר כזה יכול להיות חד-צדדי ולהציג את יתרונות המותג בלבד או דו- צדדי ולהציג גם את חסרונותיו.
ב) מסר מדגים, מראה איך משתמשים במוצר ובמה הוא מועיל לצרכן.
ג) מסר משווה, –
העבודה ללא מקורות