ניהול שיווק שירותים

מוסד לימוד
מקצוע
מילות מפתח , ,
שנת הגשה 2008
מספר מילים 2939
מספר מקורות 10

תקציר העבודה

תקציר בעבודה זאת בדקנו את חברת ידיעות אחרונות מגזינים ואיך שיווק השירותים מתנהל בה, הראנו איך השיווק שירותים מתנהל בעזרת מספר מודלים כמו מודל "מד המוחשיות", סיווג ומיון שירותים על פי Lovelock ומודל "התיאטרון" כמו כן הצגתי את מפת השירות של החברה ושל תהליך קבלת השירות במחלקת שירות הלקוחות תוך כדי גם בדיקת אזור הסובלנות בחברה ובדיקת מיצוה החברה ביחס לחברות המתחרות בשוק המגזינים בישראל.
בדקנו את המושג "יתרון תחרותי" והדגמתי סקירת ספרות בנושא על ידי הצגת מספר מאפיינים של מושג זה ממספר חוקרים בנושא וניתחתי את היתרון התחרותי של חברת ידיעות אחרונות מגזינים ביחס למתחרים, לבסוף העליתי הצעות לשיפור במפת השירות של החברה על מנת לשפר תהליכים כמו לדוגמא הגדלת מספר נציגי שירות הלקוחות בשעות הלחוצות של היום ושיפור זמן החזרה ללקוח מצד נציג שימור לקוחות על ידי הוספת נציגים לתפקיד זה.
ידיעות אחרות מגזינים  אשר הוקמה בשנת 1934 וקיום היא בבעלות משפחה מוזס. החברה מונה קיום כתשע מגזינים הפונים לקהלים שונים ועוסקים בתחומים שונים כמו אופנה, נשים, גברים, ילדים ועוד.
החברה מעסיקה כ100 עובדים אשר מתעסקים בתחומים שונים כגון כתבים, עורכים, צלמים, אנשי מכירות ושיווק.
 המבנה הארגוני של החברה בנוי ממנכ"לית אחת לה כפופים 3 מנכ"לים אשר אחראים כל אחד מהם על מספר מגזינים להם כפופים עורכים, כתבים, גרפיקאים אנשי מכירות ועוד.
החברה פונה בעיקר לקהל הפרטי ומספקת שירותים לכל טווח הגילאים בחברה.
לידיעות מגזינים יש מחלקת מכירות שטח ומכירות טלפוניות "טלמרקטינג" וכן מחלקת שירות לקוחות אשר מטפלת בכל הלקוחות לאחר קניית המנוי המתחרים העיקריים של החברה הינם שתי חברות גדולות שמוציאות לאור מספר מגזינים בשם "מעריב" ו ,"SBC" כמו כן ישנם מספר מגזיני נישה עצמאיים להם כמות מנויים מצומצמת.
תוכן עניינים
הנושא עמוד מבוא
4
פרק א' – מאפייני שירות סעיף 1 –  מודל "מד המוחשיות" סעיף 2 – סיווג ומיון שירותים על פי   Lovelock סעיף 3 – מודל "התיאטרון" של Grove and Fisk סעיף 4 – מפת השירות סעיף 5 – מפת מיצוב סעיף 6 – איזור הסובלנות 5
6 7
8 9
1 0 פרק ב' – סקירת ספרות סעיף 1 – יתרון תחרותי סעיף 2 – בדיקת היתרון התחרותי בחברת "ידיעות אחרונות מגזינים"
1 1
1 2
פרק ג' – הערכה, נקודות לשיפור והמלצות על מפת השירות
1 3
סיכום
1 4
ביבליוגרפיה
1 5