עבודה בנושא מבוא לניהול השיווק

מקצוע
מילות מפתח , ,
שנת הגשה 2008
מספר מילים 1543
מספר מקורות 3

תקציר העבודה

עבודה בנושא מבוא לניהול השיווק ציון 90                             עבודה במבוא לניהול השיווק                              שאלה מספר 1:
קופות החולים נועדו לפיתוח ומתן שירותי בריאות. כצרכן של קופ"ח, הגדר את צרכיך ורצונותיך בנוגע לשירותים אלו.
קופ"ח נועדו לפיתוח ומתן שירותי בריאות, לכן המטרה היא-לבדוק מה הצרכן רוצה ולספק את צריכתו. קופ"ח ירצה להגיע ולשרת את כלל האוכלוסייה באזור קופ"ח רבתי ולהגיע לכל חולה פוטנציאלי באמצאות תקשורת, כנסים, סקרים, טיפות חלב וכולה, תוך בידול והצגת היתרונות של קופ"ח אל "שלנו" אל מול קופ"ח אחרים.
מעבר להצגת הראשונית , שתפקידה להביא לקוחות אל קופ"ח , קופ"ח יעשה ככל יכולתו על מנת לייצר קשר רגשי בין לקוחות והצוות הרפואי, על ידי כך לגרום ללקוח להיות "איש שיווק" של קופ"ח עצמו (להמליץ לחברים, להביא חברים חדשים וקרובי משפחה). בסופו של דבר, כל היעדים נועדו על מנת להגדיל את רווחיות של קופ"ח , הגדלת רווחיות תהווה מנוף לסיפוק צרכי הלקוחות ולהפך.
לסיכום, אין ספק שכל אדם צריך וזקוק בשירותיו של קופ"ח, לכן אפשר לראות לפי תפיסה שיווקית של קופ"ח הדגש הוא הלקוח ועל כן כל הפעולות השיווקית סובבת את צרכיו ורצונותיו.
שאלה מספר 2:
"צרכנים תמיד רוצים לשלם פחות, ולכן כדאי לייצר מוצרים זולים". האם לדעתך נכונה אמורה זו? נמק תוך שימוש במושגיים שנלמדו.

העבודה ללא מקורות