יישום התפיסה השיווקית במוצר מילקי של שטראוס

מוסד לימוד
מקצוע
מילות מפתח , , , , , ,
שנת הגשה 2009
מספר מילים 920
מספר מקורות 5

תקציר העבודה

בית הספר למנהל עסקים תואר שני ============================ Case Study Report בנושא: יישום התפיסה השיווקית בישראל יישום התפיסה השיווקית בישראל במוצר מילקי של שטראוס נובמבר 2009
רקע
תאורטי התפיסה השיווקית היא פילוסופית ניהול בעלת שלושה אלמנטים מרכזיים: התאמת רצונות וצרכי הלקוח בהתאם לשאיפת הארגון להשיג את יעדיו, סיפוק צרכי הלקוח ומחשבה על הטווח הארוך ולא רק על הטווח הקצר.
על מנת לממש את התפיסה השיווקית יש לנקוט במספר יוזמות: ליצור מערכת איסוף מידע ומחקר על רצונות הלקוח, ליצור מבנה ארגוני רוחבי ולא היררכי שבו כל המחלקות פועלות בצורה משותפת לקידום המטרה ושימוש במידע למתן צורך ופיתרונות ולא מוצרים.
רקע
עסקי – שטראוס …