ניהול קשרי עבודה

מוסד לימוד
מקצוע
מילות מפתח , ,
שנת הגשה 2007
מספר מילים 4578
מספר מקורות 8

תקציר העבודה

תקציר מנהלים:
מנהלים נדרשים לנהל ביעילות המרבית מגוון רחב של פעילויות ומערכות יחסים עם בעלי עניין בתוך הארגון (פנימיים) ומחוץ לארגון (חיצוניים) תוך אימוץ סגנון ניהול מסוים שמביא עמו המנהל מלידה וחלקו נרכש תוך כדי רכישת ניסיון. בעבודה זו אציג את חברת מירס תקשורת, מפעילת הסלולארי הרביעית בישראל ,תוך הכרת החברה, סקירת הסביבה השיווקית בתחום הסלולארי והכרת מוצריה.
כל ארגון שהמעונין להתקדם ולהגיע לרווחיות, חייב להגדיר אסטרטגיה שתבטיח התאמה עם הסביבה .
המאפיין העיקרי של ניהול אפקטיבי טוב הוא התאמה לסביבה. כל ארגון הוא חלק אינטגראלי של סביבה מסוימת ופועל במסגרת של מערכת פוליטית, כלכלית, חברתית, וטכנולוגית.
יכולתה של ההנהלה לבצע שינויים מותנה בשכנוע העובדים להסכים ולהירתם למשימה.
על המנהלים לנהל ביעילות מגוון של מערכות יחסים שונות, מצד אחד המנכ"ל מול מועצת המנהלים ומצד שני המנכ"ל מול מערך העובדים. עם זאת, הצלחת הארגון תלויה ונקבעת ע"י לקוחותיה ,לכן ארגונים חייבים להתמקד בלקוח. קיימים שני סוגי לקוחות:
1.  לקוחות פנימיים (עובדים, מנהלים)
2 . לקוחות חיצוניים (לקוחות) חשוב מאד לשמור על קשרים טובים עם  הספקים על מנת שייעלו לאורך כל הדרך תהליכים ואיכויות .
ללא תמיכתם של בעלי העניין יחדל  הארגון מלהתקיים  .
לכן, חלק חיוני מתהליך קביעת האסטרטגיה הוא זיהוי בעלי העניין השונים בארגון, יש לבדוק את השקפתם והשאיפות שלהם מהארגון ולמפות את עוצמתם.