היכרות עם תהליכים והחלטות בניהל השיווק

מקצוע
מילות מפתח , , , , , , , , ,
שנת הגשה 2008
מספר מילים 5116
מספר מקורות 5

תקציר העבודה

שיווק  Marketing)) נושא העבודה:
שיווק מוצרי "אסם נסטלה "במבה"                     ו"עוגת הבית")   –  היכרות עם                         תהליכים והחלטות בניהול השיווק.
   ת ו כ ן   ה ע נ י י נ י ם    מבוא…………………………… עמ'  1
    תמהיל שיווק המוצר…………………….. עמ' 
2     תמהיל המוצרים ……………………….עמ' 
3    תמהיל המחירים ……………………-  עמ'  5
   תמהיל ההפצה והשיווק …………………
…עמ'  6
    תמהיל התקשורת………………………עמ'  6
    פלח השוק..…………………………עמ'  7
    שלבי קניית מוצרי "אסם נסטלה"…… ………….
עמ'  8
     "במבה"  של חברת   "אסם נסטלה":
1.     תמהיל השיווק……………………- עמ' 11
2 .     מחזור חיי המוצר…… …………………
עמ' 11
3 .     דעיכת המוצר………………………   עמ' 12
4 .     פלח השוק.……………………….
עמ' 13
5.     עוצמות וחולשות המוצר……………… …עמ'  13
 "עוגת הבית" של חברת "אסם נסטלה":
1 .     תמהיל השיווק…………………………………….
עמ' 14
2 .     הפצת המוצר והחדרתו לשוק…………………………עמ'
1 4
3 .     צמיחתו של המוצר, בגרותו ודעיכתו……………..……עמ' 15
4 .      פלח השוק ושלבי קניית המוצר…………..…………. עמ' 16
5.      סיכום מסקנות והמלצות…………………….………עמ' 17
      סקר  השוק:
שאלות ותשובות הסקר…………………  עמ'  18
ניתוח ומסקנות תוצאות הסקר………………עמ'  20  הצעות לשיפורים……………………עמ' 21
סיכום העבודה    …………………עמ' 21
 ביבליוגרפיה…………………… עמ' 22
                     מבוא
בחרתי לכתוב עבודה על הפירמה  "אסם נסטלה" ובשני מוצרים שהיא משווקת : "במבה" ו"עוגת-הבית".  חברת "אסם נסטלה",  הנה אחת מבין החברות הגדולות במשק הישראלי ובעלת נפח שליטה בענף המזון.
"אסם נסטלה" נוסדה בשנת 1942 וברשותה כיום מגוון של כ- 1500 מוצרים שונים. תחת המוטג של "אסם נסטלה" ישנן חברות בת כגון:
"פרומין", "עסיס", "סלטי צבר", "הוד לבן", "טבעול" ועוד.
בשנת 1997 הצטרפה "נסטלה" הבינלאומית כשותפה בחברת "אסם" וכתוצאה מהזיווג הנ"ל נפתחו בפני חברת "אסם" אפיקים חדשים ונוספו מוצרים חדשים וייחודיים.
החברה בעלת מבנה ארגוני מסועף הכולל מערך שיווק, ייצוא ומכירות בקנה מידה עולמי.
החברה מתמקדת בעיקר בשיווק מוצריה והחדרתם לשוק המקומי ולכן משקיעה בפרסום חזק ואגרסיבי של מוצרים אל מול הציבור.
*** העבודה בפונט 16