שיווק גלובלי - חדירה לשווקים חדשים

מקצוע
מילות מפתח , , ,
שנת הגשה 2008
מספר מילים 11206
מספר מקורות 18

תקציר העבודה

                                                                                                                                                                                                                                                 המרכז ללימודים אקדמיים עבודה מסכמת בשיווק גלובלי חדירה לשווקים חדשים חברת קודאק חדירה לשוק הסיני תוכן עניינים
נושא                                                                                                    ע"מ תקציר מנהלים –.  3-4
קודאק רקע על החברה     5
ACM רקע על החברה ..    6
ניתוח הסביבה –..   7-9
קצת על המתחרים -.   10 ניתוח S.W.O.T —  11-12
ניתוח TOWS –…  13-14
מפה תפיסתית –.    15
סיכום…………………..
–.   16
ביבליוגרפיה    17
תקציר מנהלים בעולם העסקים במאה ה21- נפרצו הגבולות הברורים בין מדינות, העולם נהיה כפר גלובלי אחד. קם לו עידן הגלובליזציה, הקשר המחבר בין מדינות, תרבויות, חברות, מוסדות ואנשים למערכת קשרי גומלין אשר חוצה גבולות ,לאום. מערכת הדוחפת  חלקים גדולים של העולם לכיוון של אינטגרציה, אשר מתחזקת בהדרגה (יחזקאל ושנקר 2001) עוד הוסיפו (יחזקאל ושנקר 2001) שהסיבות שארגונים פועלים בסביבה בינלאומית הם כתוצאה משאיפותיהן להגביר את החוזקות הפנים ארגוניות , כגון, הון אנושי, טכנולוגיה, עלויות ייצור וכו'. ובניסיון להגביר את שליטתן בסביבה התחרותית תוך ניצול הזדמנות להפחית את רמת הסיכון ואי הוודאות ובכל להגדיל את פלח השוק של החברה.
בעבודה נדון בכוונותיה של חברת קודאק להתרחב בשוק הסיני.
למה סין?
אם השחקנית המרכזית של  המאה ה -20 הייתה ארצות הברית ,המאה ה21- תהיה בסימן סין.כלכלת סין מתפתחת בקצב אדיר והמעצמה מתחזקת מיום ליום.
האוכלוסייה הסינית ברובה אומנם כפרית ולא מלומדת אך היא נחשבת למאמצת טכנולוגיה במהירות רבה מאוד.
דיי להתבונן באירוע פתיחת האולימפיאדה ולהבין מה יכול לקרות במעצמה הזו בארבע שנים בלבד .
אין ספק כי להיכנס לשוק הסיני זוהי הזמנות עסקית וכלכלית מצוינת במיוחד בשנים אלו ומטרת קודאק היא לעשות זאת כמה שיותר מהר וכמה שיותר נכון החברה בחנה את השוק הסיני ע"י ניתוח pestel .ההתמודדות מול השוני הלאומי תרבותי הקיים בין ארה"ב לסין.
לקודאק מתחרות חזקות אשר פועלות כבר בשוק הסיני, כגון- hp , Epson legend ישנם סייגים מספר בנוגע לשוק הסיני אותם נציג בעבודה  , והמסקנה העולה והמומלצת על- ידינו היא שיתוף פעולה עם חברה מקומית לשיווק מוצרי קודאק , על החברה להיות מוכרת כמותג , הנתפשת בעיני הצרכים כאמינה , יוקרתית ואיכותית , ממש כמו קודאק .
עקב הבדלי התרבויות העסקיים הגדולים בין המזרח למערב מומלץ לקחת כשת"פ חברה אשר הוכיחה את קשריה עם קודאק עד- כה .
לכן בחרנו בחברת ACM – החברה הסינית מקיימת קשרים מסחריים עם קודאק  מאז שנת 2000  בתחום של פיתוח השבבים . החברה מתמחה בייצור והפצה של מדפסות , מצלמות ופקסים .