ניהול שיווק שירותים בחברת תקשורת

תקציר העבודה

מבוא.
שיווק עוסק בפיתוח מוצרים או שירותים אשר יספקו רצונות, יידוע לקוחות קיימים ופוטנציאליים על התועלות שהמוצרים או השירותים מציעים להם, ואבטחה שהדרישות יתמלאו הן לשביעות רצונם של הלקוחות, משום שהם מקבלים מה שהם רוצים, והן של העסק, משום שהוא משיג את יעדיו הכספיים והצמיחתיים.
"ניהול השיווק הינו תכנון המדיניות השיווקית של החברה ופיקוח על ביצועה, על רקע ניתוחם של משאבי הפירמה ושל האילוצים וההזדמנויות בסביבתה, במטרה לספק את צורכיהם ולהשביע את רצונם של לקוחות נבחרים באופן ריווחי לפירמה." (יזרעאלי, 1994) העבודה דנה בניהול השיווק בחברת בזק בינלאומי, ע"י חקר הסביבה באמצעות מודל פורטר וחקר פנים החברה באמצעות מודל swot     בזק בינלאומי מאופיינת בתרבות ארגונית ממוקדת שרות, תוך מענה מהיר ומקצועי לצרכיהם המשתנים של לקוחות החברה ושיפור מתמיד של  שביעות רצון הלקוחות   נציג את מדדי הביצוע שהחברה קבעה לעצמה על מנת להמשיך ולהוביל את הענף במצוינות השירות.
יתרון תחרותי  -היתרון התחרותי של הארגון בא לידי ביטוי בגודל- 40% מנתח השוק מובל ע"י בזק בינלאומי,מקצועיות- בזק בינלאומי הינה החברה  המקצועית ביותר במשק, אפיון הפיתרון ללקוח מוצע במקצועיות והוגנות ללקוח, למרות שהחברה הינה היקרה במשק, רוב החברות בוחרות בבזק בינלאומי כפיתרון התקשורת וזאת בשל הערכה למקצועיות החברה.
גב כלכלי- בזק בינלאומי שייכת לקבוצת בזק, בנוסף למיצוב הגבוה במשק בשל הוותק והניסיון הרב לבזק בינלאומי תשתית פיננסית רחבה לשיפור מתמיד של הטכנולוגיה והובלת החדשנות יחד עם זאת, קיימים מספר ליקויים אשר, לדעתי, ימנעו מהחברה להמשיך ולהוביל במצוינות האיכות והשירות, אציג בגוף העבודה את חסרונות מול היתרונות.
תוכן עניינים
מבוא ..2
שוק התקשורת -3
הצגת הארגון –
4
שירותי הפונקציה 5
תהליך קליטת הזמנה –6
מדדי השירות בארגון -…7-8
ניתוח הסביבה החיצונית 10.-9
SWOT -.11-12
ציפיות הלקוח מהארגון -.13
שרשרת הערך 14-15
יתרון תחרותי 16-17
יתרונות מול חסרונות –18
ביבליוגרפיה -19