יזמות עסקית - עבודה קבוצתית
מקצוע | מנהל עסקים וניהול |
מילות מפתח | אסטרטגיה, זיהוי בעיות בתחום איכות הסביבה, חמשת הכוחות של פורטר, מוצר ושירות, פיתוח מאפיינים של חברי הקבוצה, תוכנית פיננסית |
שנת הגשה | 2010 |
מספר מילים | 11206 |
מספר מקורות | 12 |
תקציר העבודה
תקשורת שיווקית – MarCom מלון גרנד ביץ' תל אביב – מלון ירוק החברה מלון גרנד ביץ' ממוקם באיזור המלונות ליד חוף הים בתל אביב. במלון יש 212
חדרים שיכולים להכיל כ-500 אורחים בו זמנית. המלון הוא בין 10 קומות ויש בו חדרים המותאמים לנכים , ו- 36 חדרים מחוברים עבור משפחות עם ילדים.
למלון יש שני סניפים, האחד בתל אביב והשני בירושלים. המלון הינו בבעלות פרטית.
הרקע לרעיון הירוק- מלון גרנד ביץ' ממוקם באיזור של מלונות נוספים ורמת התחרות בה הוא מתקיים היא גבוהה מאוד, לכן ישנה חשיבות לבידול המלון וליצירת יחודיות מיתר בתי המלון בסביבתו. הרעיון הוא יצירת 'בית מלון ירוק' שכל הפעולות הנעשות בו יהיו מכוונות איכות הסביבה. לדוגמא, שימוש בחלונות מבודדים שקולטים שמש לשם חימום החדרים בחורף וקירור החדרים בקיץ.
כבר כיום ישנם בניינים ירוקים שעובדים ללא חיבור למיזוג מרכזי וחוסכים בצריכת החשמל על ידי קולטים ועיצוב מיוחד. היעד הירוק- מיצוב בית המלון כמלון ירוק וידידותי לסביבה שנותן רמת שירות גבוהה ללקוח תוך כיבוד איכות הסביבה. היעד הוא, הגדלת התפוסה במלון על ידי מיצוב מחדש.