ניהולתפעול שירותים

מוסד לימוד
מקצוע
מילות מפתח
שנת הגשה 2009
מספר מילים 4879
מספר מקורות 5

תקציר העבודה

                              תוכן עניינים:
מבוא .
2
מעטפת שירות .. 3-5
קונספט השירות 6-7
איכות השירות . 8-10 תכנית עבודה תפעולית – 11-21
בביבליוגרפיה ..
22
                     מבוא
בעבודה זו מציגה אני את ניתוח מסעדת קלווין, מסעדה בסגנון טרופי, כאשר כל לקוח יעבור חוויה ברמה גבוה, כאילו הוא נמצא באיזה אי טרופי.
המסעדה תציג ותעבוד בסטנדרטים גבוהים, כאשר יינתן לכל לקוח באופן אישי שירות ברמה גבוה, המסעדה תספק את צרכיו של הלקוח, מבחינת האוכל המוגש,מבחינת השירות הניתן, ומבחינת האווירה והיחס החם.
מטרת המסעדה להגדיל את נפח השוק, מבחינת מספר המסעדות הקיימות ומבחינת הפעילות (מ-5
חודשים ל-12 חודשים).
המסעדה תספק ללקוחות גם אפשרות שירות לאירועים פרטיים, כגון: ימי הולדת.
במסעדה כל לקוח יעבור חוויה אישית מרגע כניסתו למסעדה בזמן קבלת שרשרת הפרחים ועד עזיבתו או הבחירה שלו ליהנות משירות נוסף בחוף הים העבודה משקפת ניהול מלא ומופרט של שירות במסעדה, מבחינת מיקום מראה מבחינת האווירה, השירות הניתן והאיכות.