נכסיות מותג, הוגנות מחיר ורכישה חוזרת למותג
מוסד לימוד | שלוחת דרבי בישראל |
מקצוע | מנהל עסקים וניהול |
מילות מפתח | הוגנות מחיר ורכישה חוזרת למותג, נכסיות מותג |
שנת הגשה | 2004 |
מספר מילים | 13855 |
מספר מקורות | 67 |
תקציר העבודה
הצעת מחקר בנושא הקשר בין נכסיות מותג, הוגנות מחיר ורכישה חוזרת למותג אנרג'ייזר The Relationship between brand equity, fair price & repurchase intention to the Energizer brand תוכן עניינים
נושא עמוד הצגת החברה 3
הבעיה העסקית 4-5
שאלות ומטרות המחקר 6
סקירת ספרות התנהגות צרכנים 7-10 רכישה חוזרת 11-13
נכסיות מותג 14-20 נאמנות מותג 21-22
מודעות מותג 23-24
איכות נתפסת
5 -26
איכות שירות נתפסת 27-29
אסוציאציות מותג 30-31
הקשר בין נכסיות מותג ובין כוונות רכישה חוזרת 33
תפיסת הוגנות מחיר 34-35
הקשר בין תפיסת הוגנות מחיר ובין כוונות רכישה חוזרת 36
רציונל המחקר 37-38
מודל המחקר 39
השערות המחקר 40 משתני המחקר 40-42
אוכלוסיית המחקר 43
מערך המחקר 43
כלי המחקר 44
הצעה לעיבוד הנתונים 45
סטטיסטיקה תיאורית 46
סטטיסטיקה הסקתית 46
מגבלות המחקר 47
נגישות לנושא המחקר והמידע 47
ביבליוגרפיה 48-50
2 . הבעיה העסקית בשנים האחרונות מתרחשים בשוק הישראלי מספר שינויים המשפיעים על מפת שוק הסוללות במדינת ישראל. בין השינויים ניתן למנות: חדירת מתחרים חדשים לשוק, ריבוי מותגים, , גידול שוק הסוללות הנטענות בישראל – המוביל לירידה במכירת כמות הסוללות הנרכשת (קטגוריית הסוללות כמעט ואינה גדלה בשנתיים האחרונות), תחרות עזה שהובילה לירידת מחירים כללית בשוק. גורמים אלו יחד עם השינויים שהתרחשו בחברת אי.גיל עצמה הביאו לפגיעה משמעותית במכירות החברה ושחיקת הרווחיות הכללית.
יעדי הביצוע כפי שהוגדרו ע"י החברה היו שמירה על ההישג הקיים בנתח השוק וצמיחה במחזור המכירות של המותג בשיעור של כ-3% בשנה, אולם במגמה זו מסתמנת עצירה והדוחות הכספיים של החברה מראים עמידה במקום יחד עם שחיקה גדולה של הרווחיות.
הבעיה העסקית לפיכך, היא האטה משמעותית בקצב הצמיחה של מכירות המותג אנרג'ייזר ובשל כך אי עמידה ביעדים השיווקיים והאסטרטגיים שקבעה לעצמה יחד עם החשש כי השינויים השונים שעובר ענף הסוללות עלולים להביא את החברה עם המותג אנרג'ייזר למצוא עצמה עם איבוד הובלת השוק.