סחר בינלאומי בין גרמניה וסין

מוסד לימוד
מקצוע
מילות מפתח , , , ,
שנת הגשה 2008
מספר מילים 3742
מספר מקורות 15

תקציר העבודה

עבודה אישית במודול: ניהול בינלאומי  – תכן עניינים
מבוא
2
המדינות הנבחרות 3
ניתוח הסביבה הפוליטית ,כלכלית סוציו דמוגרפית וטכנית 8
מאפייני תרבות 10 מאפייני תרבות הניהול 11
מאפייני ניהול משא ומתן 12
הצגת החברות , SAP הגרמנית; China Telecom הסינית 14
סיכום 18
ביבליוגראפיה 19
מבוא
המדינות הנבחרות גרמניה מהאיחוד האירופי ,סין מארגון APEC .
                                    SWOT ניתוח P.E.S.T הסביבה הפוליטית ,כלכלית סוציו דמוגרפית וטכנית מאפייני תרבות מאפייני תרבות הניהול מאפייני ניהול משא ומתן מו"מ בין אנשי עסקים מתרבויות שונות קשה מטבעו ,ודורש לאתר ולפצח את הקוד התרבותי והחברתי של בן השיח. על אף שיעדי אנשי עסקים ממזרח ומערב הם ליצור מערכת עסקית רווחית וכדאית, התגברות על השוני התרבותי הפעור ביניהם ,הוא המבדיל בין מו"מ מוצלח לכושל"111, (1999).
"…בסין קיימת תרבות של זהירות מופרזת מפני פגיעה בכבודם של אחרים…" אלדר,(1999).
בסין למעשה מתחיל המשא ומתן  לאחר החתימה בפועל ,שהיא פורמאלית.בסין חשיבות גדולה המלצות למשא ומתן:
תיאורטית  של אסטרטגיות שיתוף פעולה על פי הספרות:
 החברות , SAP הגרמנית; China Telecom הסינית