בנות בורוד בנים בתכלת

מקצוע
מילות מפתח , , ,
שנת הגשה 2008
מספר מילים 2859
מספר מקורות 13

תקציר העבודה

תקציר תוכן עניינים: I שער –
II תוכן עניינים  –.

1 .פרק ראשון: מבוא –
2.פרק שני: סקירה ספרותית –…
2 .1 הגדרות —
2.11
סוציולוגיה …
2.1.2 מהי תיאוריה –…
2.1.3 מהו תהליך החיברות ..
3.פרק שלישי: חיברות לתפקידי מין ..
3.1 מה אומרים הצבעים ..
3.1.1 הגישה הפונקציונליסטית -..
3.1.2 גישת הקונפליקט ..
3.1.3 תיאוריה ביו-סוציולוגית –.
3.1.4 תהליך החיברות בתקופות החיים –..
3.1.5. מה ממסתתר מאחורי הבגד –
3.1.6 כיצד ניתן לקדם את השוויון בין המינים -.
4.פרק רביעי: סיכום, מסקנות והמלצות —
5. ביבליוגרפיה ..
'מזל טוב, נולדה בת, נולד בן'. האומנם משנה מה נולד, בן או בת? האם מין התינוק קובע רק מה נלביש לו, תכלת או ורוד? האם יש לכך השפעה על הדרך שבה נגדל ונחנך את התינוק שזה עתה נולד?
כלום מינו של האדם  מהווה שיקול בהחלטות החיים: מה ללמוד, במה לעבוד, כמה ומתי, מתי להתחתן וכיו"ב?  כולנו גדלנו בחברה מסוימת וצברנו ניסיון חיים המקל עלינו להבין את התהליכים השונים המתרחשים בה. כולנו מכירים את האינטראקציה במשפחה, במקום העבודה, בגנים, בביה"ס, בקבוצת החברים ובקהילה. השכל הישר שלנו וניסיון החיים שרכשנו עוזרים לנו לתפקד בחברה ולהבין את התנהגות הזולת במצבים חברתיים שונים. בעבודה זו ניגע בתהליך ה"חיברות" ונסביר מדוע קיים קיבעון בקרב המין האנושי לצורת הלבוש של המין הנשי והגברי.