התנהגות ארגונית -פתרון

מוסד לימוד
סוג העבודה
מספר ממ"ן 12
מקצוע
קורס
מילות מפתח
שנת הגשה 2007
מספר מילים 2009

תקציר העבודה

פתרון ממ"ן 12-התנהגות ארגונית
1 .       הגורמים המעודדים למידה הם:
הנימוק מובא עם ההסבר של הגורם והציטוט בא להמחיש מהקטע כפי שהוסברה כך האפשרות בקבוצת דיון מהאתר:
-אקלים ארגוני של פתיחות- הפתיחות הארגונית והבין אישית היא תומכת למידה ומאופיינת בערנות גבוהה למתרחש ומחוצה לו : פתיחות להזדמנויות חדשות,סבלנות למחלוקות ולעימותים בעינייני עבודה ,בעידוד חידושים ופתרון בעיות.
בהתייחס לקטע יש :         "קשרים חבריים, אישיים, בין עובדים; הזדמנויות מפגש ושיחה; דברים שנאמרים באופן בלתי        פורמאלי, לא מטעם הארגון, לא בכתובים… וכדומה..תרבות ארגונית המעודדת הדברות בלתי        פורמאלית בין עובדים."        מה גם, שבעניין תקשורת ארגונית יעילה: מדובר על נגישות פורמאלית ובלתי פורמאלית לידע ארגוני.          הכוונה לידע הקיים בתוך הארגון הלא פורמאלי (במקרה שלנו: נסיון וידע של כל אחד מחברי          הלהקה). ובמסגרת הפורמאלית,בפגישותיהם, היו מחלקים ביניהם את המשימות לשבוע שלאחר           מכן. חופש הביטויי שהתבטא בין חברי הקבוצה .
        "חיפוש בפתרון הבעיות לכשלונם כלהקה- שצומצמו לשתיים: 1. לגייס שחקנים נוספים ללהקה.2.          להעלות מחזות נוספים,הדורשים פחות שחקנים".
        גם עוד דוגמא שמבטאת את הנ"ל-  "במסגרת הפקת הלקחים הגיעו למסקנה שעליהם להעלות          מחזות נוספים" להעלות מחזות נוספים, הדורשים פחות שחקנים" מצב זה         מראה על יצירתיות."        -מבנה ארגוני שטוח וגמיש-  מבנה המבוסס על האצלת סמכויות ועל עבודת צוותים המנהלים את         עצמם ,קבוצות משימות וועדות חוצות מדרגים,עיסוקים ויחידות.
       בהתייחס לקטע מתקיים גורם זה כחלקי ולא בשלמותו וזאת משום שאין בקטע עבודת צוותים         וועדות  אלא  אדם אחד שחברי הקבוצה שמו בראש ולו –
**ללא מקורות