ניהול השיווק
מוסד לימוד | האוניברסיטה הפתוחה |
סוג העבודה | ממ"ן |
מספר ממ"ן | 14 |
מקצוע | מנהל עסקים וניהול |
קורס | ניהול השיווק |
מילות מפתח | החדרה, שיטות שיווק |
שנת הגשה | 2008 |
מספר מילים | 1352 |
מספר מקורות | 2 |
תקציר העבודה
ממן 14 שיווק
1 . המחרת חדירה: מחיר בהתאם לסביבה התחרותית (שווה או נמוך מהמתחרים) המחרת גריפה:
מחיר גבוה מהסביבה התחרותית.
קהל המטרה: אנשים השוהים בסביבה חמה שעות רבות. כמו גננים הנמצאים בחוץ או קבלנים.
סוג המוצר: מוצר חיפוש: נעשה סקר שוק. מעורבות הצרכן גבוהה. הצרכן יברר על הבגד המצנן לפני קנייתו משום שלא רכש דבר דומה בעבר. יש סיכון נתפס כספי. המחיר של הבגד אינו זול (96$). תדירות הרכישה נמוכה. הצרכן ירכוש את הבגד פעם או פעמיים. תהליך החלטת הקנייה ארוך ושקול. לא נמצא את המוצר בכל החנויות אלא רק בחנויות מתמחות. לא בכל חנויות הבגדים ישווק הבגד אלא רק בחנויות מסוימות.
רמת חדשנות: מוצר חדשני תהיה לו …
**העבודה ללא מקורות