התנהגות ארגונית על חברת סלקום
סוג העבודה | _טרם_נקבע_ |
מקצוע/ות | מנהל עסקים |
מילות מפתח | עבודה על ארגן סלקום התנהגות ארגונית |
מספר מילים | 1042 |
מספר מקורות | 5 |
שנת הגשה | 2009 |
מוסד לימוד | מכללה כרמל |
פקולטה | יסודות התנהגות ארגונית |
תקציר העבודה
מבוא:
מטרת העבודה, לנתח את המוטיבציה בארגון(חברת התקשורת סלקום), לצורך הניתוח נעזר בתיאורית המוטיבציה של מאסלו(סולם הצרכים),נעלה מספר תגמולים בארגון, וננתח אותם לפי התיאוריה.אנחנו מציגים את תפקיד נציג השירות הטלפוני בעבודתנו.
**העבודה ללא מקורות