ניתוח חברת סאנדיסק ע"פ מודל פורטר

מוסד לימוד
מקצוע
מילות מפתח , , ,
שנת הגשה 2010
מספר מילים 2396
מספר מקורות 3

תקציר העבודה

סיכום SanDisk פועלת כיום במבנה פונקציונאלי, אשר מאפשר לארגון לעבוד באחידות עם מטרות ישירות וברורות, על אף הפיזור והריחוק הגאוגרפי בין מפעליה השונים.
SanDisk היא חברה ותיקה אשר עברה שינויים ארגוניים רבים במהלך השנים. למדנו מהמחקר על החברה כי הערכים המרכזיים אותם בוחרת סאנדיסק לאמץ, הם ערכי האמינות, המקצועניות והחדשנות.
SanDisk משקיעה מאמצים רבים בפיתוח, על מנת להביא ללקוחותיה הפרטים והמסחריים, את המוצרים האיכותיים ביותר והחדשניים ביותר. ניתן להגיד שמוצריה של SanDisk משולבים יד ביד עם התגברות הצריכה והביקוש למוצרים חכמים כגון, מחשבים ניידים ומכשירי האייפד, אייפון ובלאקבארי  למיניהם. SanDiskמובילה וממציאה את שוק הפלאש קדימה, ממציאה פתרונות חדשים ויעילים יותר עבור השוק, ובכך היא בעצם שולטת בשוק. היא מכתיבה מה יקנו, כמה יקנו ומה ידרשו לקוחותיה מהשוק.    עוד נתון שלמדנו מהמחקר על החברה , היא היתרון בהסכמי הOEM, אשר קושרים את SanDisk למותגי על , דוגמת, Nokia, Microsoft  ו-Apple.
דוגמא טובה לכך