התנהגות ארגונית

מוסד לימוד
סוג העבודה
מספר ממ"ן 11
מקצוע
קורס
מילות מפתח ,
שנת הגשה 2010
מספר מילים 1028

תקציר העבודה

ממ"ן 11                                                                                             שאלה 1- גישת הציפיות של ורום א.1. מטרה ראשית-  הצלת החברה מסכנה ממשית, החברה תמשיך להתקיים מטרה משנית- רכישת חברת כוח אדם שנקלעה לקשיים ולאייש את המחלקה החדשה גבוה/ נמוך ביסוס נימוק ציפייה      גבוהה " ההמלצה הייתה ברורה ועמדו לרשותו כל האמצעים כדי להוצאה אל הפועל." "קיבל את ההמלצה והחל להשקיע את מרב זמנו כדי להוצאה אל הפועל.." תמיר השקיע את מירב המאמצים כדי שההמלצה תתקיים ותתקבל על ידי המחלקות השונות.
תכליתיות גבוהה "לא היה לו ספק, כי ביצוע ההמלצה יוביל לשינוי המיוחל, שהיה כה חיוני בעבורו כדי שהחברה..
תמשיך להתקיים.." תמיר האמין שהשינוי המהותי במנה החברה (מטרה משינית) יעזור לחברה ש'בנה מאפס' להמשיך ולהתקיים (מטרה ראשית).
ערך גבוה "תמיר הבין שמצב החברה לא היה חמור יותר וחשש כבד מילא את לבו. החברה שאליה חש שייכות גבוהה הייתה עתה בסכנה ממשית." שינוי במבנה החברה גרם  ל'בגידה' מצד העובדים בחברה, מה שגרם להחמרת מצבה.
מאמץ – מוטיבציה גבוה "אך הוא לא איבד את עשתונותיו. הוא סמך על כמה אנשים שיוכל להסתייע בהם..הוא הזדרז להיפגש עם נעמה וביקש ממדיך היוגה להגיע למשרדו.." תמיר לא התייאש לאורך כל הדרך. המוטיבציה שלו לפתור את הבעיה שנוצרה בחברה הייתה גבוהה מאוד.   שאלה 2- סכמת הקונפליקט …
**העבודה ללא מקורות