בריאות כאמצעי שיווקי

מוסד לימוד
מקצוע
מילות מפתח , ,
שנת הגשה 2008
מספר מילים 4415
מספר מקורות 41

תקציר העבודה

תוכן עניינים
תיאור טרנד הבריאות –..3
יישום טרנד הבריאות בחברות בישאל .
13 – 8
מקדונלס ..8
תנובה -.11
ארקפה -13
סיכום -.14
ביבלוגרפיה –…15
הבריאות היא מילה גדולה מאוד בחיינו, היא נוגעת בתחומים רבים אשר מופיעים כל יום בחיינו.
הצורך בטרנד הבריאות עולה היום עם התפרסמות מאמרים רבים, עם סגנון החיים שאנשים רבים עברו אליו, הצורך בשינוי והיכולת למצוא אותו כמעט בכל מקום הוא גדול מפעם.
בשנות ה- 70' וה- 80' של המאה הקודמת פרח הטרנד של "לחיות בריא". צרכנים בעולם ובארץ החלו לגלות עניין בהשפעות של המזון על הבריאות.
נולד פלח "שוחרי הבריאות" שהלך וגדל בהתמדה. שוק תוספי המזון תומכי הבריאות פרח. הפעילות הגופנית הפכה פופולארית מאוד.
במאמר של חברות TGI  (2005) מצוין כי דיאטה, בריאות ותזונה מופיעים הרבה בחדשות וזאת עקב מגפת ההשמנה שהכריזה עליה ארגון הבריאות העולמי ( WHO). הסיפורים על המגיפה התחילו בצפון אמריקה והתפשטו לשאר העולם. עולה כי מעל מיליארד איש ברחבי העולם סובלים מהשמנת יתר, כאשר לפחות 100 מליון אישר מוגדרים כשמנים מאוד.
המהלך של הבריאות הולך ומתפשט ויש הזדמנויות רבות בשווקים הבינלאומיים.
כדוגמא לכך, באירופה תוכנית של "הנייר הלבן" נגד השמנה, אשר הוקמה כדי להלחם בהשמנה העולה. הערכה היתה שבשנת 2006 היו 30% ילדים שמנים באירופה.
התוכנית היא שתוך 3 שנים יהיה מנגנון לחימה בהשמנה ע"י אוכל בריא והתעמלות רבה.
גם הקונפדרציה של ההתאחדות האירופאית (CIAA ) רואה בהתפתחות של האוכל הבריא כאמצעי שיווקי שימשיך להתרבות.