עבודה טובה מאוד בניהול תפעול שירותים

תקציר העבודה

תוכן העניינים
נושא עמודים
1 .תקציר מנהלים 3
 1.1.הגדרת המושג ע"פ 3 מקורות 4

1 .2.ניתוח הגורמים הפיזיים  ואופן  השפעתם 6

1 .3.השפעת הגורמים הפיזיים על  פעילות העובדים והלקוחות 
6
1 .4.בעיות תפעוליות  והמלצות לפתרונן
8 1.5 שיפורים מוצעים למערכת  ניהול התפעול
8
2 פלחי השוק של  הגן והצעת הזדמנויות 
1 0
2 .2.אופן מענה להזדמנויות עסקיות
1 0  3.1  מטריצת חשיבות/ביצועים  לניתוח נתוני  השאלונים
1 4
 3.2 תוכנית פעולה 
1 5
3 .3
שלבי ובעיות  ביישום    ואופן התגברותם
1 6
 3.4 מודל הפערים
1 9
4 .סיכום
2 2
4 .1
ביבליוגרפיה
2 3
                             
1 .תקציר מנהלים  עבודה זו היא חלק מדרישות קורס ניהול ותפעול שירותים והיא מציגה את כל החומר שנלמד , תוך שימוש במקורת המידע לעבודה מספרי הלימוד החובה , ספרים לימוד נוספים ומאתרי אינטרנט בתחום .
כשבונים ארגון שנותן שרות בכול תחום יש להבין כי הלקוח הוא חלק מהשרות ויש לבנות קונספט שרות שמתחיל מזמן ההמתנה של הלקוח , ממשיך דרך הביקור והשימוש בשירותים של הארגון ונגמר בכך שהלקוח יצא מרוצה מהשרות שקיבל ויהיה מעוניין לחזור וליהנות שוב .
כדי לתת את השרות הטוב ביותר תוך שימוש במינימום עלויות יש לבנות קונספט שרות אשר מגדיר בדיוק איזה שירותים הארגון לתת ומה צריך לעשות כדי להגיע לרמת השרות הנדרשת .
בעבודה זו יוצג ארגון  אשר נותן כמה שירותים אך עדין הוא צריך להתחשב בהמון גורמים .
הספארי שהוא ארגון מורכב כי במהלך מתן השרות משתתפים בו כמה שחקני מפתח כמו בעלי החיים  , המבקרים , נותני השרות , המקום , הציוד ועוד , ולכן יש צורך להתחשב ולבדוק את כול הגורמים כדי שהחווית השרות שהלקוח יקבל תהיה מקסימום נעימה ומהנה והכול כדי שהלקוח יהיה מעוניין לחזור שוב ולבקר בספארי .
אפתח  serviscape פרקטי עבור גן החיות של לונדון אציג שיפורים ספציפיים למערכת ניהול התפעול של פעילויות השירות לאתר ולפתור בעיות תפעוליות משמעותיות שגן החיות עלול להיתקל בהם.
בחלקו השני של העבודה אשתמש  במודלים רלוונטים וברעיונות לגבי "פלחי שוק" על מנת לזהות את פלחי השוק  אשר יסייעו ליצור את ההזדמנויות העסקיות הטובות ביותר עבור גן החיות אציג הצעות ריאליסטיות, לגבי כיצד גן החיות יוכל לשפר את המוניטין והשיווק שלו בעזרת המערכת התפעולית. אציג בעבודה דרכים לבדיקת סדרי העדיפויות של הלקוחות שבוצעו לפי סקרים כדי להבין מהי איכות השרות ואיזה שירותים צריך לשפר ואיזה לא .