יסודות השיווק החברה המרכזית לייצור משקאות קלים בע"מ(קוקה קולה ישראל)

מקצוע
מילות מפתח ,
שנת הגשה 2008
מספר מילים 6712
מספר מקורות 7

תקציר העבודה

תוכן עניינים תקציר מנהלים.. 3
מבוא. 4
רקע
כללי על החברה. 4
פעילות  בישראל. 4
תחרות  בענף משקות  קלים  בישראל  עם דגש  על  משקאות  מוגזים.. 6
ניתוח SWOT. 7
על המוצר. 8
ניתוח מוצר. 8
מחזור חיי המוצר. 9
משמעויות ויעדי ההמחרה. 10 מודלים לשיטות המחרה. 11
אומדן ביקוש.. 11
מיתוג 12
היסטוריית המותג 12
תועלות המיתוג 13
מיפוי תפיסתי 14
התנהגות  צרכנים.. 14
מחזור חיי המשפחה והתנהגות קנייה. 21
פילוח שוק. 23
רמות השיווק. 23
דרכי שיווק שונות. 24
מטרת השיווק. 24
תמהיל  השיווק  המורחב  עבור  שירותים.. 24
צינורות ההפצה.
5 פרסום.. 26
יעדי פרסום.. 26
פרסום ומדרג ההשפעות. 27
פרסומת טובה. 27
דרכי  פרסום.. 27
הצעות למסע הפרסום בארץ. 28
סיכום.. 29
ביבליוגרפיה. 31
  תקציר מנהלים בעבודה זו נתמקד במוצר חדשני של חברת קוקה קולה עולמית הזוכה לשם "קוקה  קולה  זירו" שעדיין לא נכנס לשוק ישראלי. תחילה, ניתן סקירה קצרה על מהות  "קוקה  קולה"  עולמית ועל זכייניתה בישראל .שנית,נבחן את הסביבה העסקית שבה נמצאת החברה על   מנת לראות כיצד גורמים שונים בשוק המקומי משפיעים על פעילותה השיווקית של החברה, רווחיה, נתח השוק שלה וכדומה.לאחר מכן,ננתח את התגובות האפשריות להחדרת המוצר  לשוק מקומי מההיבט הצרכני כדי לראות באילו אסטרטגיות שיווקיות יכולה החברה לנקות  על מנת לבצעה חדירה יעילה ומהירה ככל האפשר של המוצר לתודעתם של כמות מקסימלית של צרכנים פוטנציאליים.בשלב הבא ננתח את מדיניות המוצר כגון:ניתוח מוצר,מחזור  חיי המוצר,המחרה,מיתוג  וכולי.כמו כן  ננתח  שווק  ודרכי  שווק  קיימות  של  מוצרי החברה בישראל,תהליכים  אפשריים  להפצתו   של  המוצר  החדש  ונציעה  קמפיין  פרסום  למוצר בישראל תחת סקירה כללית של תחום הפרסום.