עבודה מסכמת בקורס התנהגות צרכנים על חברת אלעל
סוג העבודה | עבודת גמר |
מקצוע | מנהל עסקים וניהול |
מילות מפתח | אלעל, המרכז ללימודים אקדמים, התנהגות צרכנים |
שנת הגשה | 2010 |
מספר מילים | 2462 |
מספר מקורות | 10 |
תקציר העבודה
תוכן העניינים
תקציר מנהלים_ 3
חלק א' – השוק_ 3
מבנה השוק ומצב התחרות_ 3
גודל השוק_ 4
מאפיינים נוספים_ 4
חלק ב' – הצרכן 5
חלק ג' – מחקרי 7
סקירת ספרות_ 7
מחקר_ 8
חלק ד – המלצות_ 10 ביבליוגרפיה_ 12
רשימת איורים איור 1 – דגם התנהגות הצרכן (קוטלר & הורניק, 2000). 8
איור 2 – הגורמים לשביעות רצון לקוחות בטיול מאורגן (Bowie & Chang, 2005). 9
תקציר מנהלים שוק התעופה הוא חלק משוק התיירות הכלל עולמי. בישראל מכיל שוק זה את לינות התיירים ואת ההוצאות על טיסות.
השחקן העיקרי בשוק זה הוא חברת אל על. נתח השוק שלה מוערך בכ 40%. והוא נמצא בעליה בשנים האחרונות.
העבודה תתמקד בהתנהגות הצרכנים בשוק הטיסות לישראל וממנה, תוך עמידה על הגורמים השונים בעטיים מצליחה החברה להישאר מובילת שוק בפער ניכר מהמתחרים.
העבודה מתבססת על מחקר שנערך על טיולים מאורגנים, ובחן את הגורמים לשביעות רצון הלקוחות בחוויה תיירותית זו.
העבודה תפרט גם המלצות לחברת אל על ליישום אסטרטגיה שתמשיך מגמה זו ותשמר את נתח השוק שלה.