ניהול השיווק
מוסד לימוד | האוניברסיטה הפתוחה |
סוג העבודה | ממ"ן |
מספר ממ"ן | 12 |
מקצוע | מנהל עסקים וניהול |
קורס | ניהול השיווק |
שנת הגשה | 2010 |
מספר מילים | 826 |
תקציר העבודה
ממן 12 ניהול השיווק
1 . מוצר: מנעול ביומטרי ענף: מנעולים רמת התחרות:
תחרות מותגים. הגדרה: מוצר דומה לאותם לקוחות באותו מחיר (מוצר זהה בענף) כל מי שמספק מנעולים ביומטרי: מנעולי ירדני, מולטילוק.
תחרות ענפית: המתחרים שמציעים את אותו מוצר או סוג מוצרים ברמות מיצוב שונות.
כל מי שמספק מנעולים שאינם ביומטרים אך לא ניתן לשכפל אותם: נעילה עם קוד, נעילה עם טביעת אצבע, מפתחות שבלתי ניתנים לשכפול.
תחרות צורה: כל מי שמספק אותו שירות /צורך.
צורך: נעילה של הבית ללא חשש לגניבה או שכפול של המפתח.
מצלמות שמתריעות כשמישהו זר נכנס לבית, אזעקה שתמיד מופעלת ומנוטרלת רק על ידי מי שיודע את הקוד, שומר בכניסה לבית.
תחרות כללית: תחרות על אותם צרכנים בהיקף עלות זהה, דגש על נקודות המכירה.
מחיר מנעול ביומטרי
5 80 ₪ איומים: מכונת כביסה, מחשב, ארון, פלאזמה, ספה.
2 .
ישנם 4 סוגים של מקורות מידע: אישיים, מסחריים, ציבוריים, התנסות.
מקורות מידע אישיים – …