ניהול השיווק
מוסד לימוד | האוניברסיטה הפתוחה |
סוג העבודה | ממ"ן |
מספר ממ"ן | 11 |
מקצוע | מנהל עסקים וניהול |
קורס | ניהול השיווק |
שנת הגשה | 2010 |
מספר מילים | 559 |
תקציר העבודה
ממן 11
1 . הגישה שמוצגת בקטע היא: הגישה השיווקית הגדרה: המוצר נוצר בעקבות שיחה עם הצרכנים.
יישום:
1 . שוק מטרה: בני ישיבות במגזר החרדי
2 . צרכים: דיבור בטלפון כאשר האברכים בישיבה, חשבון הוצאות מבוקר, הודעות בתא קולי, כאשר אין האברכים יכולים לענות.
3. שווק משולב:…