פרסום באינטרנט לבני- נוער
מוסד לימוד | אוניברסיטת אריאל בשומרון |
מקצוע | מנהל עסקים וניהול |
מילות מפתח | אינטרנט, אנטרנט, באנר, באנרים, בנר, הודעות קופצות, מחקר פרסום, מסחר אלקטרוני, נוער, פרסום, פרסום באינטרנט לבני- נוער, קנייה מקוונת, רכישה מקוונת |
שנת הגשה | 2010 |
מספר מילים | 1206 |
תקציר העבודה
פרסום באינטרנט לבני-נוער היכולת של האינטרנט להעביר ולקבל מידע בצורה גמישה, יעיל בעלויות נמוכות יחסית, ולכן הוא מאוד אטרקטיבי. גורמים רבים משפעים על החלטת הצרכן, האם לרכוש באינטרנט ואם כן באיזה אתר? האם גולשים נכנסים לאתר אך הם עוברים לאתרים אחרים לפני שביצעו את העסקה או שלא נחשפו למידע של הפרסום שרוצים להציג להם? האם האתר מתאפיין בנטישה גבוהה? כדאי לבדוק מה האתר משדר ומה הוא מעביר ללקוחות מעבר לטקסט הכתוב בו במפורש, ולכן צריך לערות ניתוח שיווקי אשר יעריך את תפיסת הצרכן על האתר במימדים השונים של אמון, שכנוע, כוונת קניה, הנאה מתוכן האתר ועיצובו. מסגרת ייחודית זו של מאפייני האתר תורמת לאיתור כשלים באתרי מסחר ומצביעה על נקודות שיש לשפר במטרה להגביר את המכירות באתר.
סקרים מראים כי חוסר האמון של הלקוח הוא אחד מהגורמים המשמעותיים החוסמים את הצרכן מלבצע קניה ברשת ומהמשפיעים הגדולים על נטישה במהלך הקניות. חוסר האמון הוא למעשה חוסר הביטחון של הלקוחות על כך שאין ביכולת המפרסם לקיים את המסרים שרוצה להעביר או מבטיח באתר, בכלל זה אמיתות המידע, אספקת סחורה, התחייבות לשרות ועוד.
**ללא מקורות