ניתוח החזון של חברת פלאפון וניתוח הענף לפי מספר גישות

תקציר העבודה

תקציר העבודה:
החזון מנוסח בצורה בהירה – זהו חזון קצר וברור. מטרות החזון מוגדרות בזו אחר זו, מנוסחות בקצרה ומופרדות עפ"י הנושא אליו הן משתייכות.. כך, חזון מובן לכל ונוח לתקשור לקהלי הארגון השונים.
החזון של חברת פלאפון הוא חזון מקומי ("פלאפון שואפת להיות החברה המועדפת בישראל"), כאשר השאיפה היא העדפה בקרב הקהל בישראל.
נבחן את מרכיביו השונים של החזון ומרכיביו (המימד הפנים ארגוני, משתני תפוקה אסטרטגיים, מימד הסביבה החיצונית, מימד הזמן).
חברת פלאפון היא חברת תקשורת אשר מאפשרת מגוון שירותי תקשורת, מולטימדיה ותוכן מתקדמים. על כן, לטעמי, חברת פלאפון אינה מתחרה רק בחברות הסלולאר בישראל, אלא אם בענף התקשורת בישראל.
חברת פלאפון צריכה לשאוף להתחרות הן בחברות סלולאר שונות (סלקום, אורנג', וכדומה) בישראל, והן בחברות תקשורת אחרות, המספקות שירותי טלפון חוטי ושירותי אינטרנט, דוגמת חברת "הוט".
ננתח את ענף התקשורת על פי שתי גישות: מחזור חיי ענף, וגישת חמשת הכוחות.