ניהול הפרסום
מוסד לימוד | האוניברסיטה הפתוחה |
סוג העבודה | ממ"ן |
מספר ממ"ן | 12 |
מקצוע | מנהל עסקים וניהול |
מילות מפתח | ניהול הפרסום, פתרונות ממנים האוניברסיטה הפתוחה |
ציון | 97 |
שנת הגשה | 2011 |
מספר מילים | 1389 |
תקציר העבודה
ממן
1 2 בהיר וברור! שאלה
1 נתונים עדכניים שפרסם לאחרונה "פייסבוק" מגלים שקמעונאים רבים אימצו בהתלהבות את מנגנון ה "LIKE" הפועל באתר זה מנגנון זה מאפשר לקהל הרחב לתקשר עם המפרסם ולהביע את דעתו על התוכן שפורסם. באופן זה, מפרסם המקור את המסר ובתגובה עונה לו הצרכן ומביע בפניו את דעתו ותגובותיו למסר המועבר. על פי מודל התקשורת האינטראקטיבית, אימוץ המנגנון על ידי הקמעונאים הוא מתבקש. על פי המודל, התקשורת בין המקור לבין הצרכן היא דו כיוונית. המקבל והשולח מחליפים ביניהם תפקידים ומעבירים ביניהם מסרים חוזרים. פעם אחת, המקור-הקמעונאי יוזם את המסר באתר. המסר אשר קודד על ידי סוכנות הפרסום מועבר באמצעות האתר לקהל היעד אשר מפענח את המסר ולאחר מכן הם מתחלפים בתפקידים הקהל הוא זה ששולח את המסר לקמעונאי. הצרכן מביע את דעתו ופורט את רצונותיו בפני הקמעונאי ועל ידי כך מתקיים בין השניים דו שיח.
למנגנון ה"LIKE" חשיבות גדולה מאחר והוא מאפשר להעמיק ולהרחיב את הקשר שבין המפרסם ללקוחותיו. המפרסם גורם לצרכן לחוש מחויבות ושייכות למסר. הצרכן חש כי יש ביכולתו להשפיע ולשנות ועל ידי כך הוא מעורב יותר במסרים המועברים. כיום עם התפתחותם של ערוצי תקשורת אינטראקטיביים כמו מנגנון הLIKE" פונים יותר ויותר משווקים לערוץ זה ועל ידי כך מצליחים המפרסמים לשנות ולהתאים את עצמם באופן דינמי לרצונותיו של הצרכן ועל ידי כך להביא לתגובה הרצויה אותה הם הציבו להם ליעד.
יפה
2 5
שאלה 2
סעיף א מודל השטחות הינו מודל אשר מטרתו היא לסייע במיקוד מטרות הפרסום ולהעריך את יעילות …