תוכנית שיווקית למערך בתי קפה

מוסד לימוד
מקצוע
מילות מפתח
שנת הגשה 2010
מספר מילים 3172

תקציר העבודה

תוכנית שיווקית לרשת בתי הקפה                                                     תאריך הגשה: 10816
תוכן עניינים:
תמצית מנהלים –
2
תיאור מצב קיים ..
3
ניתוח תשומות ומשאבים – 4
סל מוצרים —
5
פילוח שוק ובחירת שוק מטרה –.. 7
 ניתוח סביבה עסקית — 9
ניתוח סביבה פנימית — 10 מטרות יעדים ודוחות רווח והפסד -. 11
קביעת יעדי השיווק –.
12
אסטרטגיה שיווקית —
13
טקטיקה שיווקית
14
פיקוח ובקרה –
15
מטרות תוכנית שיווקית זו היא פתיחת סניף חדש ברשת לשנת 2011- 2010. הגדלת מודעות הציבור לרשת והפיכתו למותג נדרש.
הגדלת היקף העבודה בקרב ארגונים ומוסדות. הגדלת הרווחים ב- 5% כל שלושה חודשים.