ניהול ופיתוח עבודת צוות בארגון, 18 דפים

תקציר העבודה

מבוא
עבודת צוות הינה מונח שמוטמע בכל הארגונים הקיימים בימינו. בכל ארגון קיימים צוותים אשר ההנהלה בארגון מקדמת ומחזקת את קיומם כדי שעבודת הצוות תהיה יעילה ואפקטיבית על השותפים להתאמץ, להיפתח לשתף פעולה ורצוי שיהיו מיומנים בעבודת צוות.
על מנת לבדוק זאת בחרנו בצוות המחסנים שמכון ויצמן למדע. סוג הצוות הינו צוות אורגני הפועל בארגון פונקציונאלי עפ"י נהלים, חוזים וסדרים.
בעבודתנו נסקור את מבנה הצוות, תהליכי עבודה, הובלת הצוות, קונפליקטים בצוות ובין הצוותים ותהליכי קבלת החלטות בו. נשתמש בתיאוריה על מנת לנסות להבין טוב יותר את עבודת הצוות ועל מנת לאמוד את יתרונותיו וחסרונותיו של הצוות לעומת התיאוריה.
פרופיל החברה: מכון ויצמן למדע מכון ויצמן למדע הוא אחד ממכוני המחקר הרב-תחומיים המובילים בעולם. הוא נוסד בשנת 1934, עוד לפני הקמתה של מדינת ישראל, בשם "מכון המחקר על-שם דניאל זיו". בשנת 1949
הורחב וקיבל את שמו הנוכחי. מייסד המכון ונשיאו הראשון, הוא ד"ר חיים ויצמן, כימאי בעל שם עולמי שהיה גם נשיאה הראשון של מדינת ישראל. ד"ר ויצמן האמין בכל לבו ביכולתו של מדע מצטיין לשמש גשר בין העמים, ומדעני המכון פועלים לאורו של חזון זה גם כיום.
מכון ויצמן למדע ה