מידע פיננסי בחברת אנרקון

מוסד לימוד
מקצוע
מילות מפתח , , ,
שנת הגשה 2008
מספר מילים 1628
מספר מקורות 4

תקציר העבודה

תקציר מנהלים חברת אנרקון בע"מ היא חברת בת של חברת MPS האמריקאית ומשמשת כזרוע היצרנית של החברה בישראל. החברה עוסקת בתכנון, פיתוח, הנדסה, ייצור, שיווק ומכירה של ספקי כוח לשימוש במערכות של יצרני ציוד בעיקר לשווקים צבאיים אך גם לשווקים אזרחיים. ספקי כוח אלו ומערכות הספק מוכללות משמשים יצרני ציוד בשוק האזרחי של מערכות תקשורת, רשתות תקשורת, שרתים, ציוד מוקד במערכות ויחידות קצה, וכן בשוק הצבאי של מערכות תקשורת, מערכות לוחמה אלקטרוניות ומערכות ניווט מוטסות, ימיות וקרקעיות. עבודה זו סקרה וניתחה את ביצועי מערכות המידע הקיימות בחברת אנרקון. ניתוח זה העלה מספר ממצאים:  תכנון המערכות לוקה בחסר: אין איסוף של כל הנתונים הקיימים הדרושים לקבלת החלטות; מערכות המידע אינן אינטגרטיביות, וכך נפגמת האפקטיביות שלהן; חוסר במקורות לנתונים: מערכת המידע הפיננסית אינה מקבלת את כל הנתונים הדרושים לדיווח ולקבלת החלטות אסטרטגיות.
ממצאים אלה מראים כי מערכת המידע הניהולית בחברת אנרקון איננה מספק את התועלות הנדרשות ממנה, הן המוחשיות והן הלא-מוחשיות. ההמלצות לחברה הן:
§         תכנון מחדש של איסוף הנתונים, §         פיתוח אינטגרציה במערכת המידע הניהולית בין היחידות הפונקציונאליות השונות, תוכן עניינים

1 . תיאור מערכי ניהול המידע הפיננסי והבקרה. 4
1 .2. צרכי המידע הפיננסי של סקייבוט ומידת התאמת המערכות השונות לסיפוקם.. 5
2 . המאמרים בהיבט ניהול המידע והבקרה הפיננסית. 6
2 .1.  מידת התמיכה בניתוח על-ידי המאמר. 7
3 . סיכום, מסקנות והמלצות. 8
4 . ביבליוגרפיה. 9
5. נספחים.. 10