עבודה בקורס ניהול השיווק על חברת סלקום - העבודה קיבלה
מוסד לימוד | הקריה האקדמית אונו |
מקצוע | מנהל עסקים וניהול |
מילות מפתח | 2010, bcg, אונו, אסטרטגיה, גביש, ניהול השיווק, סלקום, פורטר |
ציון | 89 |
שנת הגשה | 2010 |
מספר מילים | 3371 |
מספר מקורות | 14 |
תקציר העבודה
תקציר מנהלים בעבודה זו נציג ניתוח של שוק הסלולאר בישראל בהתמקדות על חברת סלקום.
חברת סלקום מחזיקה בנתח השוק הגדול ביותר בשוק הסלולארי (%36). החברה החלה לפעול ב-1995 בתחום התקשורת בישראל והתמודדה עם פלאפון שהייתה מונופול עד אז . נציג את תמהיל מוצרי סלקום(אורך, רוחב ועומק) כאשר לסלקום יש שלושה קווים עיקריים: מכשירי סלולר, ציוד נלווה למכשירי סלולר ושירותי תוכן. נתאר את פילוסופיית השיווק בה נוקטת סלקום ונדגים כיצד התפיסה השיווקית באה לידי ביטוי. נציג את מודל פורטר: יריבות ענפית, איום חודרים אפשריים,מוצרים תחליפיים, כח מיקוח לקוחות, כח מיקוח ספקים. נציג את מודל SWOT בו נתאר את נקודות החוזק והתורפה של סלקום לנוכח ההזדמנויות והאיומים. נציג את מודל בוסטון לניתוח תיק עסקים ונציג את אסטרטגיות ההמחרה בה נוקטת סלקום מבחינה כללית, פסיכולוגית וכלפי מוצרים חדשים. תוכן עניינים
מבוא -1
הפירמה בה עוסקת העבודה ..2
תמהיל מוצרי סלקום -…3-7
פילוסופיית השיווק בה נוקטת סלקום …8
ניתוח על פי מודל SWOT 9-10 ניתוח על פי מודל פורטר .11-14
מודל בוסטון -..15
אסטרטגיות ההמחרה בהן נוקטת סלקום -.16-17
סיכום ומסקנות ..18
ביבליוגרפיה -..19