תכנון מדיה - מצגת מסכמת של עבודת הגמר במסגרת הסדנה. ציון: 90. ניתוח קטגוריה ושוק, המלצות למדיום הפרסום, מחירים, רעיונות קריאייטיביים, תיאור הקמפיין הנבחר ועוד.

מוסד לימוד
סוג העבודה
מקצוע
מילות מפתח
שנת הגשה 2010

תקציר העבודה

תכנון מדיה  מטלה מס' 2
עיתונות לצעירים —            במגזין נשיונל ג'יאוגרפיק יש מוסף המיועד לילדים. בתוכו נפרסם את האתר מצדה. ילדים שמתעניינים בטבע הם קהל מטרה טוב, וסביר להניח שטיולים ומורשת הם ערכים מוטמעים במשפחתם. —            מעריב לנוער – נפרסם בעיתון זה המגיע למכנה רחב ביותר פרסומת לאתר מצדה בכיכובה של דמות נערצת המושכת ילדים רבים. אפשר גם לבקש מכותב מפורסם האהוב על ילדים לכתוב בטור האישי שלו על חוויה שהייתה לו במצדה.
—            ידיעות אחרונות – נפרסם את הציור השבועי לילד המופיע בעיתון סוף השבוע בקונספט המצדה, ובכותרתו פרסומת לאתר.
—            נעשה מוסף תשבצים מיוחד בסגנון במצדה בעיתונים השונים (תפזורת עם מילים מאפיינות, טריוויה, תשבץ וכו'..) עיתונות למבוגרים —            בעיתוני סוף השבוע, אשר בימים אלו ההורים פנויים לטייל עם הילדים, נפרסם בעמוד התחזית בכל העיתונים הגדולים את התחזית בהבלטה של אתר מצדה, עם התחזית הצפוייה באתר. **מצגת בת 14 שקופיות