עבודה אקדמאית במנהל עסקים, בנושא השפעת השיווק על תזונת ילדים. עבודה מעולה, קיבלה ציון של 93.
מוסד לימוד | אוניברסיטת בר-אילן |
מקצוע | מנהל עסקים וניהול |
מילות מפתח | אינטרנט, התנהגות צרכן, ילדים ונוער, מנהל עסקים, פרסום, פרסום אונלייו, שיווק, תזונה |
שנת הגשה | 2010 |
מספר מילים | 4659 |
מספר מקורות | 9 |
תקציר העבודה
תוכן עניינים
שיווק לילדים- מבוא –עמ'
2 חלק א תקציר מאמר
1 ..עמ' 3
תקציר מאמר
2 .עמ' 7
תקציר מאמר
3 .עמ'
1 1
חלק ב ניתוח פילוח שווקים -…עמ'
1 2
ניתוח אסטרטגיות שיווקיות בארץ …עמ'
1 6
חל ג סיכום ומסקנות עמ'
1 9
מבוא:
עודף משקל היא בעיה עולמית, ההולכת ומחמירה משנה לשנה, התופעה פוגעת גם באוכלוסיית הילדים. כיום ניתן להבחין בתופעת השמנת היתר בקרב ילדים במדינות מפותחות ולא מפותחות כבר בגילאים מאוד מוקדמים.
מחקרים מראים שרוב הילדים לא אוכלים מספיק פירות וירקות, סיבים תזונתיים, בשר וחלב, וצורכים יותר מהכמות המומלצת של מזונות עם ערך קלורי גבוה ומאכלים רווי שומנים.
בבחינת הבעיה, המתפתחת לכדי מגיפה עולמית, ניסינו למצוא את הגורמים המשפיעים על צריכה לא נכונה זו. בחיפוש אחר תשובה, נגלה לפנינו עניין השיווק לילדים, המשפיע רבות בבחירת המזון על ידם.
רבים הגורמים המשפיעים על בחירת מוצרי המזון, ביניהם גורמים פסיכולוגים, פיזיולוגים, חברתיים, סביבתיים ותרבותיים. פרסומות של מזון וחטיפים, בהם מעודדים את הילדים לצרוך מוצרים עם רמות סוכר ושומן גבוהות, ממותגות ומכוונות עבור ילדים, מהוות גורם משמעותי להשמנת יתר. מצד שני, ההורים הם אלו שקונים את האוכל לילדים וגם מחליטים מה הילד יאכל (לפחות בשנים הראשונות).