ניתוח וסריקה של ארגון ומציאת נקודות החוזקה בו ו מערובתו בקהילה
מוסד לימוד | הקריה האקדמית אונו |
מקצוע | מנהל עסקים וניהול |
מילות מפתח | אסטרטגיה, מצויינות בשירות, משאבי אנוש, תרבות ארגונית |
שנת הגשה | 2008 |
מספר מילים | 3043 |
מספר מקורות | 8 |
תקציר העבודה
מבוא:
טיב השירות נובע בעיקרו מתרבות ארגונית המוטמעת בחברה ע"י תכתיב ההנהלה, בארגון Umpqua Bank התרבות הארגונית היא הגורם המשמעותי ביותר ביישום האסטרטגיה של הבנק. תפקיד התרבות להפוך את האסטרטגיה למציאות. תרבות Umpqua Bank מתבססת על שרות לקוחות וחוויה ייחודית, בזכות תרבות יצירתית ולא מסורתית, הארגון יצר מהפכה בתעשיית הבנקים. Umpqua Bank מעמיד את עצמו במקום הראשון בתעשיית הבנקים, בשל המהות השונה שלו לחיים ולענייני כספים.
הארגון עושה כל שביכולתו בכדי להיות הבנק הכי טוב בעבור לקוחותיה, לכן הם חותרים להעסיק את העובדים הכי טובים, וליצור תרבות הכי טובה בעבור הקהילה, תרבות בעלת דפוס חשיבה קמעונאי שונה מהיסוד.