פרויקט גמר שיווק ופירסום המוצר אגו טריפ

סוג העבודה
מקצוע
מילות מפתח , ,
שנת הגשה 2011
מספר מילים 1899
מספר מקורות 5

תקציר העבודה

תוכן עניינים                                                           עמוד פרופיל חברה                                     3
תמהיל מוצרים                                   5
המוצר החדש שברצוננו לשווק           7
מתחרים ישירים + מוצרים               8
ניתוח SWOT                                    9
אסטרטגיות שיווק, ארבעת ה- P       11
תמהיל תקשורת                                 12
שיטות שיווק או פרסום                     13
פרסום המוצר                                    14
מסקנות + ביבליוגרפיה                             משפטים     פרופיל החברה כרמית תעשיות ממתקים עוסקת בעצמה ובאמצעות חברות הבנות בפיתוח, ייצור, שיווק וייבוא מוצרי מתיקה לשוק המקומי ולייצוא.
החברה החלה את דרכה כמפעל לאריזת דברי מתיקה, מתוצרתן של חברות מקומיות.
מטרת החברה – שיווק מוצרי מזון הנושאים את השם "טעם ישראל" לתיירים, העושים דרכם לחו"ל, באמצעות חנות הפטורה ממכס DUTY FREE בנמל התעופה בן גוריון.
השיווק נעשה תחת הסיסמא  Take home a taste of Israel.
עד מהרה החלה החברה לייצר מגוון מוצרי מתיקה ולשווק תוצרתה באופן עצמאי.
מאז ועד היום משקיעה החברה משאבים ניכרים בתחום המחקר והפיתוח בהקמת קווי ייצור חדשים ובשיפור הקיימים וכן בהרחבת מערך השיווק והמכירות.
בשנת 1993 הפכה החברה לציבורית. מניותיה נסחרות בבורסה לניירות ערך בת"א.
חברת כרמית מעסיקה כ- 240 עובדים בשלושה אתרים:
מפעל ראשל"צ – מפעל ראשי, המפעל מוסמך בתקן בינלאומי ISO-9002 . אתר ראשל"צ מהווה אתר הפצה מרכזי של מוצרי החברה לרשתות השיווק, סיטונאים וקימעונאים.
מפעל תופיני סער – מפעל לייצור ופלים ומוצרי דרז'ה. המפעל ממוקם בפארק התעשייה תפן. המפעל נימנה על מפעלי המזון הראשונים בתחומו בארץ שהוסמכו לתקן ISO-9002 ו- G.M.P.
אתר תרדיון – מפעל לייצור מוצרי דרז'ה. המפעל ממוקם באזור התעשייה תרדיון – גוש משגב. האתר מהווה מרכז הפצה לאזור הצפון.
מוצרים – עמודי התווך של החברה הן חמש משפחות מוצרים המרכיבות את עיקר הפעילות ובעצם מהוות את מהות העסקים.
מרשמלו, טופי,  לקקנים,  ופלים,  חלבה / חטיפי הקפאה בהתאם לעונה.