ניתוח נכסיות מותג יופלה שטוזים- ניתוח סביבה שיווקית,ניתוח על פי מודל Pest ,swot ונכסיות המותג

מוסד לימוד
מקצוע
מילות מפתח , , , , , , , , ,
שנת הגשה 2011
מספר מילים 2871
מספר מקורות 8

תקציר העבודה

מבוא לשיווק ניתוח מקרה "יופלה שטוזים" ניתוח סביבה שיווקית עבור תנובה עפ"י מודל  C   Company:
תנובה היא תאגיד המזון הגדול בישראל, אשר הוקם בשנת 1926. עיקר פעילותו בתחום ייצור מוצרי חלב ושיווקם. החברה גם בולטת בייצור מוצרי הבשר, הביצים והמוצרים הקפואים. במסגרת מדיניות הגלובליזציה של תנובה, הושקה במאי 2004 "תנובה "USA במטרה להפוך לחברת השיווק של הקונצרן בארה"ב ולייצג שם את תשלובת החלב ואת החברות הבנות: "אוליביה", "תנובה גליל" ו"דגי תנובה". נוסף לכך,  מחזיקה תנובה במחלבה מייצרת ברומניה.
בישראל, תנובה מחזיקה מפעלי ייצור והיא אחראית על הפצה בלעדית של מוצריה. בנוסף, הוקם "מכון תנובה למחקר" המעמיד את תנובה בחזית המדע והמחקר בנושאי תזונה. מטרת הקמת המכון היא להוות חוליה מקשרת בין המחקר והידע התאורטי בתחום התזונה ומדעי המזון לבין תעשיית המזון ואנשי המקצוע בתחום התזונה.
המכון מציע מגוון שירותים ובהם גישה למידע עדכני, איסוף חומר בתחומים שונים, עריכת ימי עיון ומענק מלגות מחקר. בשנת 2001 השיקה תנובה את יופלה בישראל והביאה ערכים של FUN, טעם והנאה מאוכל לקטגוריית היוגורט. ב2010, תנובה נכנסה לשוק מעדני הגבינה לתינוקות והביאה בשורה אמיתית ברמת המוצר, המיצוב והמסר התקשורתי. יופלה, מותג שבולט בשוק היוגורטים, הורחב גם לקהל ההורים והפעוטות, הביא טעם ו-FUN גם לקטנטנים.
תנובה נקטה בשתיים מהגישות השיווקיות:
גישת המכירות-  "יופלה שטוזים"  הינו מוצר חדש בשוק הגבינות והיוגורטים ומתחרה אל מול "גמדים", מותג פופולארי וותיק אשר שלט בשוק היוגורטים לילדים. תנובה נקטה פעילות שיווקית מכירתית ממוקדת ומפולחת.
על בסיס מחקר מקדים …