שיווק ופרסום למגזר הילדים

מוסד לימוד
מקצוע
מילות מפתח , ,
שנת הגשה 2010
מספר מילים 1139

תקציר העבודה

שיווק למגזר הילדים אחרי הכל, אנשים מבוגרים עושים את רוב הכסף שלנו בכלכלה, האם לא הגיוני שמרבית הפרסום יהיה מכוון לעברם?
מחקר שנעשה בארה"ב בשנת 2008 מראה כי כשני מיליארד דולר הוצאו על פרסום שממוקד בנוער וילדים.
זה כמעט בלתי אפשרי ללכת בקניון או להפעיל את הטלוויזיה בלי לצפות בפרסום שמורכב משפה שמבוגרים לעולם לא יבינו. מדוע קבוצת הילדים והנוער זוכה לכזו התעניינות מוגברת, יחסית לכסף הפנוי שברשותם לבזבז?
המגזר בו בחרתי להתמקד הינו מגזר הילדים בארץ, ראשית מפני שלדעתי מגזר זה הינו המגזר אשר מקבל יחס רב, זאת לעומת מגזרים אחרים בארץ. שנית, יש לי 3 אחיינים קטנים, נראה כי אנחנו נמצאים סביבם כל היום ולכן יותר קרוב אליי וחשוב לי המגזר הספציפי הזה.