כיצד מיומנויות מכירה, שפת גוף, פרסום ויחסי ציבור באים לידי ביטוי ברשת מזון מהיר מדקונלד'ס

מקצוע
מילות מפתח , ,
שנת הגשה 2012
מספר מילים 2896
מספר מקורות 4

תקציר העבודה

מיומנויות תקשורת נושא העבודה: כיצד מיומנויות מכירה, שפת גוף, פרסום ויחסי ציבור באים לידי ביטוי ברשת מזון מהיר מדקונלד'ס מועד הגשה:
11/3/12
תוכן עניינים
מבוא -.
3
פרסום ויח"צ –4-8
שפת גוף כחלק ממיומנויות מכירה –9-10 ניהול משא ומתן ..11-13
סיכום -14-משפטים ביבליוגראפיה –16
מבוא
יחסי ציבור זוהי פעילות תקשורת המונים שמטרתה להשפיע על הציבור, או על קהל יעד מסוים, להשגת מוניטין הרצוי ליוזם פעילות זו. יחסי ציבור נחוצים לפעילותו השגרתית של יחיד או גוף הרוצה להגיע לתודעת הציבור, וחשיבותם גוברת בעייתיות ניהול משבר בפעילותו של הגוף. במקרים אחרים מסתפק גוף בשירותיו הקבלניים של משרד יחסי ציבור חיצוני. השימוש במשרדי יחסי ציבור רבים, יכולים להיות דרך משרדי פרסום או כאלו הפועלים באופן עצמאי.
אחת מן השיטות בהן עושים יחסי ציבור זוהי התקשורת השיווקית המסייעת להשגת מטרות הארגון דרך העברת מסרים לקהל היעד, כל עוד הפעילות השיווקית נעשית באופן עצמאי ולא דרך משרד פרסום.
מנהל שיווק בחברה צריך לדעת לשלב בין השיטות השונות על מנת להשיג את מטרות הארגון. עליו לבחור באיזו פעילות שיווקית עליו לנקוט תחת התחשבות במרכיבים השונים שביניהם זה מציאת קהל יעד, ניתוח השוק והמתחרים בו, ובעיקר עליו להחליט על אסטרטגיה שיווקית ותרגומה לטקטיקה מנצחת.
בעבודה זו נביא לידי ביטוי את החומר הנלמד בקורס, בהתייחסות לרשת מקדונלד'ס הישראלית, שלאחר שנים של כניעה לחרם הערבי על מדינת ישראל, פתחה  את סניפיה בישראל וכיום היא מונה מספר סניפים בישראל שביניהם גם סניפים כשרים.
בחרנו דווקא במקדונלד'ס משום שזוהי רשת עולמית שאינה כשרה ולכן פעילותה השיווקית עשויה להיות מעניינת יותר בעיקר לקהל השומר כשרות ומאחר והתקיים חרם עליה משום שהחליטה לקיים את פעילותה בישראל.
לכן ננתח את הפעילות השיווקית של החברה על פי המרכיבים עליהם למדנו באופן תיאורטי, תוך התייחסות למגבלות השונות.