מאפיינים חברתיים של צרכני תוכן טלוויזיוני- סקירת ספרות
סוג העבודה | סקירת ספרות |
מקצוע | תקשורת |
שנת הגשה | 2012 |
מספר מילים | 2447 |
מספר מקורות | 12 |
תקציר העבודה
מאפיינים חברתיים של צרכי תוכן טלוויזיוני באמצעות האינטרנט סקירת ספרות התפתחותו המטאורית של האינטרנט עלתה שלב נוסף, ובשנים האחרונות אנו עדים ליותר אנשים אשר בוחרים לצפות בתוכניות הטלוויזיה האהובות עליהם דווקא במדיום החדש-האינטרנט ולא במדיום הישן- הטלוויזיה. אפשרות זו היא חלק מהתפתחותו של האינטרנט, ומהפיכתו לחלק בלתי נפרד מתרבות הפנאי. כך גם עלה הצורך בבחינת מאפייני צרכני האינטרנט. בסקירה שלהלן יובאו עיקרי הדברים הרלוונטיים לנושא זה.
התפתחות האינטרנט צעדים הראשונים בתחום האינטרנט נעשו כבר בשנות החמישים והשישים, במסגרת מאמצם הצבאי של מעצמות העל להשיג עליונות מדעית וטכנולוגית, גם בתחום התקשורת, ובעיקר בהיבט הצבאי של תחום זה. בשלב זה עוד לא היה מדובר ב"אינטרנט" אלא ברשתות יחיד, שנקראו אז…