מבוא לתקשורת המונים
מוסד לימוד | האוניברסיטה הפתוחה |
סוג העבודה | ממ"ן |
מספר ממ"ן | 14 |
מקצוע | תקשורת |
קורס | מבוא ללימודי תקשורת |
מילות מפתח | האוניברסיטה הפתוחה, מבוא לתקשורת המונים, ממן 14 |
ציון | 100 |
שנת הגשה | 2012 |
מספר מילים | 835 |
תקציר העבודה
מטלת מנחה 14 מבוא
לתקשורת המונים שאלה 1 : הסבר על מסורות של חקר הקהל:
מסורות מבנית מסורות התנהגותיות מסורות תרבותית באיזה נושאים עוסקת כל מסורת תיאור של כמות ומבנה מחקר של נתונים דמוגרפיים, הקהל נתפס כסחורה שיש למכור למפרסמים או כגוף פאסיבי שניתן להשפיע עליו לצורך יותר השפעות הקהל נתפסות כפסיבי במחקרים , שימוש נתפס כאקטיבי ובררן, ותהליך בחירה של הנמען לגבי ערוצים ותכנים שימוש בתקשורת ומשמעותה שהקהל נתפס כפרשן ונתן משמעות שעוסקת במחקרי תוכן וקהל ומשרתת גם צרכים חברתיים וגם צרכים כלכלים של התקשרות במה הם שונות זו מזו כדי לספק את הנתונים האלו למנהלי התקשרות המחקרים האלו נעשים דרך סקרים וסטטיסטיקות כל מה שקשור למחקרי שוק תהליך בחירה של הנמען לגבי ערוצים ותכנים הקהל הוא פעיל שיוצר משמעיות מתוך הטקסט