8 מערכי שיעור - תעודת הוראה בהיסטוריה קורס 55169 "מורים ערבים"

מוסד לימוד
סוג העבודה
מקצוע
קורס
מילות מפתח ,
ציון 95
שנת הגשה 2012
מספר מילים 3933
מספר מקורות 16

תקציר העבודה

8  מערכי שיעור בהיסטוריה ציון 95  תבנית למערך שיעור היסטוריה "מערך 1" הכיתה ומאפייניה  כיתה ז "1" נושא השיעור הדעואה האסלאמית 610-622
מסגרת הזמן 45 דקות,  חומר קריאה  ברמת מורה  (רמה אקדמית).
הרישום ייעשה על פי הכללים הנהוגים באקדמיה  מתוך ויקיפידיה :
http://ar.wikipedia.org/wiki/%D9%85%D8%AD%D9%85%D8%AF מהם התכנים של השיעור? ציון המושגים המרכזיים הנביא מוחמד, קוריש, הדאעוה הסודית , הדאעוה הגלויה, ההיגרה אל חבשה , אלאסנאם , "אלמדינה אל מונוארה , מלך חבש , מכה , אבו בכר אל סדיק , עאם אלחוזון הצגת הרעיונות המרכזיים בשעיור אדבר התחלת אלדעוה 610 , ועד ההיגגרה ממכה אל  יתרב 622  , בשיעור הזה גם כן אתיחס לסיפר אלאסראא ואלמעראג ולעוינות של קוריש "סיבות , תוצאות" מדוע חשוב ללמד את הנושא הזה?
למי זה חשוב? זה נושא חשוב מאוד ,כי האיסלאם זה חלק מהזהות שלנו ,וכי הנביא מוחמד הוא הדמות הכי משמעותית בעולם הערבי ואיסלאמי, דמות שעדיין סוחפת אחריי מליונים בעולם גם כן אחרי 1400 שנה למותו, כמו כן הדמות זאת נחשבת כחלק מהזהות שלנו "חשוב ללמוד את תולדות הדעואא האסילאמית" …