שיווק באינטרנט

מקצוע
מילות מפתח , , , ,
שנת הגשה 2012
מספר מילים 4174
מספר מקורות 15

תקציר העבודה

תקציר מנהלים:
האינטרנט הוא מדיום שיווקי חדש ולכן רבים כל כך אינם פועלים בו נכון. הטעות הנפוצה ביותר (לאחר התעלמות מוחלטת מהרשת…) היא להקים אתר, לרשום V בסיפוק ו-לחכות לתוצאות. טעות נוספת היא לסמוך על המתכנתים או מעצבי האתרים שיתכננו עבורכם את העסק האינטרנטי שלכם. האמת היא שהמרחק בין הקמת אתר, מעוצב ומתוחכם ככל שיהיה, לבין הקמת מערכת שיווק אינטרנט אפקטיבית הוא רב מאוד. למעשה הטעות המרכזית ביותר של אלה המעוניינים לפעול באינטרנט היא שהם חושבים על אתר אינטרנט במקום על עסק אינטרנט.
הקמת אתר תוך צפייה לתוצאות דומה לבעל עסק שהפיק קטלוג יקר והוא שומר אותו במחסן. האמת שאם האתר אינו כתוב נכון ומעוצב נכון (שימו לב לסדר…) זה עלול להיות גרוע יותר מהקטלוג שנמצא במחסן. שיווק באינטרנט הוא, אגב, הרבה הרבה (הרבה) יותר מהפצת קטלוג! מי שכבר יש לו עסק בעולם הפיסי צריך לראות בפעילות באינטרנט מעין סניף נוסף של העסק שלו, ולא רק אתר אינטרנט שמלווה אותו. זוהי התפיסה שתלמדו כאן והיא שונה מזו שיציעו לכם מעצבי האתרים.
כדי להתחיל לשווק באינטרנט יש להכיר היטב ארבעה נושאים: – מהם המוצרים הרלוונטיים למכירה ברשת – כיצד יוצרים מערכת מכירות משכנעת – כיצד יוצרים תנועה באתר – כיצד משתמשים בדואר האלקטרוני כדי להשלים מערכת שיווקית מנצחת.
אנו בחרנו להציג את חברת LALINE שהינה חברה של סבונים, תמרוקים, נרות ולאחרונה הוכנסו בגדי ילדים ומוצרי טקסטיל. החברה מציגה אתר אינטרנט נגיש ונוח למשתמש ומשווקת באמצעותו את מוצריה הרבים. יחד עם זאת נציג את החברה באמצעות SWOT, נפרט על תחומי פעילותה של החברה, שיווק מוצריה באינטרנט והרעיון לשינוי למטרת שיפור השיווק באתר.
תוכן עניינים:
מבוא
הצגת הארגון ניתוח מצב קיים פיתוח הערך ללקוח ולעסק הצבת יעדים פיתוח אסטרטגיה המלצות סיכום ביבליוגרפיה