STARBUCKS – EVOLUTION OF GLOBAL BRAND

מוסד לימוד
מקצוע
מילות מפתח , , ,
שנת הגשה 2011
מספר מילים 4058
מספר מקורות 7

תקציר העבודה

Starbucks – Evolution of global brand ציון העבודה: 97 במסגרת קורס שיווק בינלאומי.
מבוא
חברת סטארבקס הנה רשת בתי הקפה המפורסמת בעולם. נכון ל- 2002 כללה החברה 5,689 חנויות ב- 28 מדינות [1] . סקר מודעות מותג שנערך בשנת 2001 מיקם את הרשת בין 75 המותגים המובילים במאה ה- 21 [2]. חברת סטארבקס נוסדה בשנת 1971
בסיאטל-וושינגטון על ידי Gordon Bowker, Jerry Baldwin ו- Zev Siegl , כחנות לקלייה ומכירה של פולי קפה, מכירת תה ותבלינים. השינוי המשמעותי בחברה התרחש עם כניסתו בשנת 1982 של Howard Schultz  (שולץ), שהבין, בהמשך לנסיעה למילאנו ב- 1983, את הפוטנציאל הגלום בהקמת רשת קמעונאית של בתי קפה איכותיים בארה"ב. בעבודתנו זו נסקור את גורמי הסיכון ברמת מדינה וענף בישראל על סמך כתבות מהעיתונות, נאפיין את אופן הפניה על פיו בחרה לפעול החברה ואם היו חלופות לאופן פניה זו. כמו כן, נאפיין את אמת האחידותהתאמה על פיהם פעלה החברה בשוק הישראלי ובסופה של עבודה זו נעלה את דעתנו האישית באופן הפניה שנבחר תוכן מבוא. 2
ניהול מערך בתי הקפה. 2
היציאה החוצה. 3
גורמי הסיכון ברמת המדינה. 3
גורמי סיכון ברמת הענף. 5
אופן הפניה של סטארבקס בשוק הישראלי 5
פעילויות חלופות לאופן פניה. 8
אחידות מול התאמה של חברת סטארבקס בכניסתה לישראל. 9
אופן הפניה הנבחר בשקלול גורמי הסיכון 11
ביבליוגרפיה. 13