מטלה בנושא תיווך בהוראה

מקצוע
מילות מפתח , , , , ,
שנת הגשה 2012
מספר מילים 940
מספר מקורות 2

תקציר העבודה

בית הספר לחינוך                                                    המסלול לחינוך יסודי נובמבר 2012
הנחיות להגשת מטלה בנושא תיווך בהוראה  במסגרת הקורס אסטרטגיות הוראה לאוכלוסיות מגוונות – בלמידה מרחוק מטלה ראשונה – עד ל משפטים.11
היקף המטלה –  אין הגבלה, הפרקים צריכים להיכתב באופן ענייני. מבנה המטלה להגשה כותרת, שם המגיש, תאריך התיעוד – כולל הסבר לגבי ההקשר:
מקום, שעה, המשתתפים, הסביבה הלימודית. לשים לב לציטוט של דברים בשם אומרם ולמראה הלוח. להקפיד על הפרדה בין תיעוד לבין פרשנות. נא להימנע מניסוח שיפוטי. ניתוח  3 אינטראקציות לימודיות מנקודת המבט של תיאוריית התיווך, תוך עיגון בשני פריטי מקורות תיאורטיים.
מקורות                                              הערכת המטלה המרכיב נקודות הערות תיעוד מפורט ואותנטי של שלוש אינטראקציות לימודיות. כולל:
הימנעות מניסוח שיפוטי, ציטוט בלשון הדוברים, הפרדה בין הפרשנות של המתעד לבין תיאור האירועים עצמם.
30 אפשר מתוך מספר תצפיות, אפשר מתוך תצפית בהוראה פרטנית או של מליאת הכתה. דוגמאות  עם פוטנציאל יש בתיעוד  המוצלח של השיעור השני של דנה ברק, ליהי מרום, אורית  ועוד.
ניתוח התיווך או התיווכים שניתן לזהות באינטראקציות המתועדות. במקרה שאין בכלל עדויות לתיווך –  ניתן לכתוב בעצמכם מה  וכיצד רצוי היה לתווך.
30 יש לזהות את סוג התיווך ולנמק מדוע התבססות וקישור לשני פריטי מקורות עיוניים
2 0  יש להפנות אל המקורות בגוף הטקסט. אפשר לצטט מתוכם אבל אז יש לציין מספר עמוד. הביסוס התיאורטי יופיע על פי כללי הרישום האקדמי מבנה תקין
1 0  כולל רשימת מקורות הגשה בזמן שנקבע
1 0 עד משפטים.11 באמצעות מערכת המסרים