עבודת גמר- במערכות מידע למערכות ניהול פיננסי

מוסד לימוד
סוג העבודה
מקצוע
מילות מפתח , , , , , , , ,
ציון 100
שנת הגשה 2008
מספר מילים 2624
מספר מקורות 12

תקציר העבודה

הצהרה של יעדי העבודה הנתמכת בהנמקות מתאימות
3 תיאור הארגון
3 סקירת ספרות: מערכת מידע ממוחשבת
3 אסטרטגיה בבנק ערבי ישראלי 5
מערכות מידע חכמות בנק ערבי ישראלי 5
בנק דיסקונט
8 סיכום:
ניתוח ביקורתי של מערכות חכמות ביישום יכולת השפעה על התנהגות ניהולית, תוך בחינת הפרקטיקה הארגונית לאור התיאוריות.
8 סיכום:
ניתוח ביקורתי של מערכות חכמות ביישום יכולת השפעה על התנהגות ניהולית, תוך בחינת הפרקטיקה הארגונית לאור התיאוריות.
1 0 יעד העבודה תהיה להציג בקצרה את הארגון בו אני עובדת תוך הצגת מספר מהמערכות החכמות בו והדגשת חשיבותן בהתנהלות השוטפת ובאסטרטגיה הניהולית של הארגון. תוצג בתמציתיות סקירה מהספרות הפיננסית על מערכות מידע ותיבדק יעילות מערכות המידע החכמות הפועלות ויכולתן לעמוד באסטרטגיה של הבנק וחזונה לעתיד.
הצלחת ארגון תלויה בייעול תהליכים, בהנהלה ובהחלטות שמתקבלות על-ידה. החלטות אלו מושפעות מהנתונים והמידע הזורם להנהלה, Solomon (2005).צורך בקבלת החלטות מהירות ונכונות, מבוססות מידע אמין, הוליד את הרעיון המערכות תומכות החלטות(Decision Support Systems) . נדרשים כלים רבים על מנת לסכם, לנתח, לעבד, לפלח ולחתוך נתונים שונים בעלי עומק היסטורי וממקורות שונים. על רקע זה פותחה תפיסת מחסן הנתונים. תפיסה זו הלכה ותפסה תאוצה בשנים האחרונות, והיא מיושמת בארגונים (Triantafillakis et al, 2004).
שרטוט; מבנה מחסן הנתונים במערכות מידע ממוחשבות – בעבודה הוצגו שני סוגים של מערכות טכנולוגיות פיננסיות תומכות החלטה המופעלות בבנק; האחת מערכת (תמ"י) אשר עוזרת בניהול תיק האשראי עבור הלקוח הפרטי ומסייעת בין היתר בקבלת ההחלטה לגבי גובהה האשראי וכן עבור תמחור האשראי , אותו תפקיד ממלאת ("מערכת הערכת לווים") אך ההבדל  כאן שמערכת זו מנהלת את תיק האשראי עבור הלקוח העסקי.